  • 11. Data: 2013-01-10 22:42:01
    Temat: Re: Sposób na nieoznakowany radiowóz
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 22:10, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    (ciach)

    Jak się na 3 letnie dziecko z poważnym problemem nowotworowym
    po pierwszej poważnej operacji i w trakcie chemioterapii to nic
    nie jest proste. Więc nie pierdol.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-01-10 23:36:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 19:26:36 +0100, megrims napisał(a):

    > Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciągną
    > z łóżka za takie posty.

    Ciekawe co tam w tym Sanoku, bo policja wygnała mieszkańców z iluś tam
    sąsiednich bloków, tu już noc, zimno, a oni się certolą z tym gościem i
    końca nie widać.

    Ciekawe czy on tam w ogóle jest? :)
    Może nie było tego co umie liczyć, policja znowu pomyliła piętra, bandzior
    ewakułował się razem z resztą bloku, a policja mówi o braku kontaktu, bo
    dobijają się do pustego mieszkania? ;)

  • 13. Data: 2013-01-11 07:54:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 22:42, megrims pisze:
    > (ciach)
    >>
    > Jak się na 3 letnie dziecko z poważnym problemem nowotworowym
    > po pierwszej poważnej operacji i w trakcie chemioterapii to nic
    > nie jest proste. Więc nie pierdol.

    Wiesz, mogę powiedzieć przepraszam, skoro się poczułeś urażony,
    ale to nie zmienia mojego zdania o pieprzeniu "czego to bym nie
    zrobił".

  • 14. Data: 2013-01-11 08:16:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Jan 2013 21:27:54 +0100, megrims

    > Jak patrze co się w tym pięknym kraju dzieje,
    > to chętnie bym tak zrobił.

    Też sobie wczoraj nogę skręciłem.
    Masakra w tym kraju. :(

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-01-11 09:30:58
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-10 23:36, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > ewakułował się razem z resztą bloku, a policja mówi o braku kontaktu, bo

    No, może nie dokładnie, ale... ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2013-01-11 11:14:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-10 22:10, Artur Maśląg pisze:

    > "Znam pełno takich wymówek od "kawiarnianych teoretyków"." ;)

    Już miliony rodaków udowodniły, że jednak nie pieprzą.

    > Jak się ma prawdziwe pieniądze i duże dzieci to żaden problem
    > w zmianie miejsca pobytu.

    Albo właśnie jak się nie ma pieniędzy (tu) a ma dzieci, lub ochotę na dzieci.
    Dzietność Polaków np. w GB jest zadziwiająco wysoka.

    Jeden może wyemigrować, inny, z różnych powodów nie, ale w sumie nie rozumiem,
    co cię tak drażni w stwierdzeniu, że ktoś miałby na to ochotę.

  • 17. Data: 2013-01-11 11:25:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Już miliony rodaków udowodniły, że jednak nie pieprzą.

    No, co ma szczególnie miejsce na pms :)

    > Albo właśnie jak się nie ma pieniędzy (tu) a ma dzieci, lub ochotę na
    > dzieci.
    > Dzietność Polaków np. w GB jest zadziwiająco wysoka.

    Sam widzisz, że oni nie bawią się w "kawiarniane teoretyzowanie"
    tylko działają.

    > Jeden może wyemigrować, inny, z różnych powodów nie, ale w sumie nie
    > rozumiem,
    > co cię tak drażni w stwierdzeniu, że ktoś miałby na to ochotę.

    Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu. Ja wiem,
    moda taka. Tyle, że w znakomitej większości ci którzy to realizują
    to nie bawią się w teoretyzowanie, czego to by oni nie zrobili,
    bo tu źle itd.

  • 18. Data: 2013-01-11 11:33:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-11 11:25, Artur Maśląg pisze:
    > Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu.

    Z Twojej reakcji: "To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił..."

    Bo wynika z niej, że jeśli ktoś akurat nie może robić tego, na co ma ochotę,
    to powinien jakoby zamknąć mordę i nie zdradzać się z tym pragnieniem, bo tak.

  • 19. Data: 2013-01-11 11:40:07
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Z Twojej reakcji: "To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił..."

    Aha. Trudno.

    > Bo wynika z niej, że jeśli ktoś akurat nie może robić tego, na co ma
    > ochotę,
    > to powinien jakoby zamknąć mordę i nie zdradzać się z tym pragnieniem,
    > bo tak.

    Twój wniosek, twoja interpretacja.

  • 20. Data: 2013-01-11 22:35:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-11 07:54, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, mogę powiedzieć przepraszam, skoro się poczułeś urażony,
    > ale to nie zmienia mojego zdania o pieprzeniu "czego to bym nie
    > zrobił".

    luz.

    Może ntg, ale po roku latania po lekarzach, szpitalach to fotoradary
    są najmniejszym powodem, aby zmienić kraj zamieszkania. Służba zdrowia
    to jest dopiero dramat. Ale to nie ta grupa.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....