  • 1. Data: 2013-01-10 15:11:33
    Temat: do znających się na Micrach
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    Witaj Grupo

    Ostatnio przyszło mi wymienić końcówkę drążka kierowniczego w Mikrze K12
    i spotkała mnie niespodzianka. Po wyjęciu uszkodzonej części z lewej
    strony (czyli od kierowcy) okazało się, że ma ona oznaczenie R. Druga
    końcówka (od strony pasażera) ma oznaczenie L. Czyli tak jakby patrzeć
    od przodu pojazdu a nie od środka. Było to o tyle kłopotliwe, że z kolei
    przy zamawianiu części zamawiając lewą końcówkę dostałem identyczną w
    kształcie do tej, która była po prawej stronie (są profilowane). Czyli
    "prawą" od strony kabiny. Ktoś mógłby potwierdzić, że w tych autach tak
    jest, tzn. że patrzy się "od przodu"?
    --
    pozdrowienia
    Kajetan