  • 1. Data: 2010-01-16 10:04:49
    Temat: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    Pomocy ;)

    Wczoraj byłem taki genialny, że przy - 10-stopniowym mrozie zachciało
    mi się umyć samochód na myjni. Efekt mycia poza wrażeniami wzrokowymi
    (najczystsze auto na ulicy) był taki, że pozamarzały mi zamki. Nie
    było by problemu gdybym musiał wchodzić do kabiny przez bagażnik.
    Niestety jest znacznie gorzej. Otworzyły się tylko drzwi od strony
    pasażera, których nie można zamknąć. Auto jest ciągle otwarte, nie
    można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
    posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by
    udostępniły.

    Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    pozdr. H

  • 2. Data: 2010-01-16 10:15:15
    Temat: Re: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
    >posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by

    Brawo pomyslu, nie dysponujac garazem, ale mleko sie rozlalo trzeba
    posprzatac, albo do znajomka do cieplego gazrazu na kilka godzin potem jakis
    szuwaks do zamka wypierajacy wode ale taki ktory nie zaszkodzi zamkowi, jak
    nie ma znajomka to centrum handlowe z cieplym garazem i tez szuwaks do
    zamkow.

    Buniek

  • 3. Data: 2010-01-16 10:16:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    Hautameki pisze:
> [...]
    >
    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    wlacz silnik i nagrzej wnetrze - zamki puszcza
    (ale znowu zamarzna - bo jest wilgoc.
    Sprobuj silikonem w sprayu - sa wersje do zamkow (kupowalem w Lidlu -
    olej silikonowy w spray)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-01-16 10:17:13
    Od: "mirek" <l...@a...com>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Lutlampa, suszarka na przedłużaczu, opalarka do lakieru, ew. odpalić auto, dać
    ogrzewanie na maksa i czekać aż puści, co by można było je potem zamknąć, lib
    odpalić auto, poczekać aż odpuści i pojechać do wujka/cioci/kolegi/brata/siostry
    który ma ogrzewany garaż i tam wstawić brykę aż do wyschnięcia.

    --
    mirek

  • 5. Data: 2010-01-16 10:22:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    jedz na jakis parking do centrum handlowego

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 6. Data: 2010-01-16 10:44:45
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > jedz na jakis parking do centrum handlowego

    albo na stacje diagnostyczna, gzie robia porzeglady i popros,
    zeby ci pozwolili pol godzinki postac i pogrzac.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2010-01-16 11:48:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Hautameki wydusił z siebie te słowy:

    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    podjechać do podziemnego parkingu, np. w centrum handlowym.
    Kupić na stacji benzynowej specjalny rozmrażacz do zamków.
    Połączyć jeden sposob z drugim.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 8. Data: 2010-01-16 12:27:14
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 16 Sty, 10:16, AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > (ale znowu zamarzna - bo jest wilgoc.
    > Sprobuj silikonem w sprayu - sa wersje do zamkow (kupowalem w Lidlu -

    Popieram. Zrób własnie tak .
    Potem psikaj ile wlezie pod róznym katem do zamka i na /za rygiel.

    Żadnych rozmarżaczy na siprycie.

  • 9. Data: 2010-01-16 13:32:53
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 16 Sty, 10:04, Hautameki <h...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    trzeba miec zdrowo "narąbane w głowie" żeby przy takim mrozie myć
    auto nie mając Ogrzewanego garażu ale głupich nie sieją sami się rodzą

  • 10. Data: 2010-01-16 13:44:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Hautameki pisze:
> [...]
    >
    > Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    > sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    Kup odmrażacz do zamków, podgrzej go nieco w ciepłej wodzie (na
    opakowaniu mojego jest napisane żeby nie przechowywać w temp. wyższej
    niż 50C).
    Wtedy biegniesz z tym do samochodu, lejesz to w zamek i powinno puścić.