  • 21. Data: 2019-03-07 10:21:12
    Temat: Re: Sprawiedliwosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-06 o 15:02, J.F. pisze:
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/opisaliś
    my-jak-prezes-kaczyński-zastopował-ustawę-teraz-wice
    minister-podał-się-do-dymisji/ar-BBUr9qp

    >Jakiś dziwny ten tekst. Chodziło o wydanie dodatkowych 3 zł przy
    >przeglądzie kosztującym ponad 100 zł? O 3 promille? I cała zadyma o
    >to?

    O 3.5 procenta !

    >I w czym miało to niby pomóc Niemcom w przejęciu polskich stacji
    >diagnostycznych? Jaki to ma związek?

    Tych zmian bylo chyba wiecej.
    W tym i ta podniesiona oplata za spozniony przeglad ... i cos mi
    chodzi po glowie, ze przy wiekszym spoznieniu jakas lepsza stacja
    musiala robic.

    Kto chce, moze projekt odszukac.

    J.

  • 22. Data: 2019-03-07 15:50:51
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 15:02, J.F. pisze:
    > To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy - zdjął z
    > porządku obrad Jarosław Kaczyński."
    Jeszcze trochę i polubię tego pana. Człek czasem by zapłacił róznym
    urzędnikom... żeby nic nie robili.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2019-03-07 19:17:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-07 o 02:56, Bolko pisze:

    > W USA nie ma corocznych przeglądów hamulców i jakoś żyją.

    Oprócz tych, co nie żyją.

    > I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

    Już klaskam uszamy.
    Jak to leciało - "Stany, stany, fajowa jazda..., czujesz klimat, na
    pewno tak..."

  • 24. Data: 2019-03-07 19:57:58
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 12:17:17 UTC-6 użytkownik Poldek napisał:

    > Oprócz tych, co nie żyją.

    Ilosc zabitych per km maja nizsza niz u nas...
    Ilosc zabitych ogolnie podobna
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_t
    raffic-related_death_rate

  • 25. Data: 2019-03-07 20:45:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku ludzkiej cywilizacji
    wiecej ludzi umarlo niz zyje.

  • 26. Data: 2019-03-08 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku
    > ludzkiej cywilizacji wiecej ludzi umarlo niz zyje.

    Krzysztof Zanussi miał na ten temat pewną teorię która zawarł w tytule
    filmu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 27. Data: 2019-03-08 12:54:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Idz w swoim rozumowaniu jeszcze dalej. W tej chwili od poczatku ludzkiej
    cywilizacji wiecej ludzi umarlo niz zyje.

    Proszę uprzejmie - od czasu wynalezienia motoryzacji więcej ludzi umarło
    z powodu wypadków, chorób na skutek spalin i siedzącego trybu życia, do
    którego przyzwyczaja motoryzacja i innych negatywnych skutków ubocznych
    motoryzacji (hałas, stres, kiepskie żarcie transportowane na duże
    odległości itp.), niż w całej historii ludzkości wcześniej umarło
    łącznie ze wszystkich przyczyn razem wziętych.

  • 28. Data: 2019-03-08 13:52:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-07 06:59, Budzik wrote:
    [...]
    > Ja tylko mowie ze jak juz szukac sensu w przeglądach to imo własnie w
    > tescie hamulców... Sam tez mam mieszane odczucia bo raczej dbam o
    > samochód.
    No nie tylko. Mnie np. jakieś 2-3 lata temu diagnosta wykrył na szarpaku
    pęknięta końcówkę wahacza czy jak to tam się nazywa. W każdym razie
    razie chodzi o to, że np. gdy na wyboju koło podskoczy, to może się tam
    z czegoś wypiąć i pojechać w bok. A podczas normalnej jazdy po asfalcie
    w mieście wcale tego nie czułem.

  • 29. Data: 2019-03-09 14:40:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bujasz. W koncowce nie ma co peknac. Luz moze miec. Konia z rzedem takiemu co wyrwie
    dowolnymi recznymi metodami kulke od koncowki z gniazda jesli jest luz ktorego nie
    czuc w czasie jazdy. Mnie tez kiedys powiedzial ze koncowka ma luz a luz byl na
    maglownicy.