    From: "Maciej Konaszczuk" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Sprawność łącza internetowego
    Date: Thu, 29 Jan 2004 19:00:01 +0100

    HI

    Mam do was pytanie w jaki sposób określić sprawność łącza stałego.
    Mam możliwość podpisania umowy z operatorem, który daje
    IMHO dość dobrą cene za łącze 2Mbps ale umowa ma być na
    12 miesięcy a jak zerwe wczssniej to i tak w tym okresie mam
    zapłacić różnice w kwocie jako kare do 12 miesęcy.

    Czyli tak czy siak płace za 12 miesiecy.
    Jedynym kryterium, dzięki któremu mogę
    wypowiedzieć łącze to niestełnienie warunków
    sprawności łącza, ktore to sam mam określić
    i im podesłąć do akceptacji.

    Jakie są wasze sugesie, w jaki sposób określić
    sprawność i jakość pracy łącza tak abym nie był robiony w balona
    i nie płacił bez sęsu ?

    Czy są jakieś standardy zawierania takich umów i gwarancji ?

    Łącze ma być 2MB styk ethernet.

    Pozdrowienia
    Maciek