  • 11. Data: 2012-01-12 15:31:02
    Temat: Re: Środy z Orange
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0ee2e9$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
    > To już wiem przeczytaj jeszcze raz uważnie mojego poprzedniego posta.
    > Zapisałem ze nie wiedziałem jaka jest cena takiego sms.
    > A co do kodów to jakie to kody ? Bo faktycznie z danego nr można tylko
    > jeden sms tygodniowo wysłać. No i ile zł będe miał na koncie jak kupie
    > starter za 5 zł czy to będzie to 5 zł ?

    Jesteś uciążliwy lekko, ale ostatni raz postanowiłem Ci odpisać.
    Tak masz 5zł, możesz z nimi robić co chcesz, w przeciwieństwie do sieci
    play, gdzie trzeba najpierw doładować, by móc wysyłać smsy premium np.
    Żeby przedłużyć ważność konta o rok wysyłasz smsa o treści START pod
    numer 8002. Nic Cię to nie kosztuje.

  • 12. Data: 2012-01-13 06:09:11
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie trzeba najpierw doładować, by móc wysyłać smsy premium np.
    > Żeby przedłużyć ważność konta o rok wysyłasz smsa o treści START pod numer

    Nie rozumie dlaczego sie tak irytujesz. Nie jestem w Orange i nigdy nie byłem
    dlatego pytam na grupie.