  • 31. Data: 2020-04-27 11:55:13
    Temat: Re: Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 19 Apr 2020 23:35:48 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Czy jak kupię komplet śrub na 4 koła, czy jest szansa, żeby była jedna
    >nasadka? Zeby nie wodzić całe życie ze sobą 4 nasadek.

    Zawsze jest jedna nasadka do 4 nakrętek/śrub. Nie spotkałem się z tym,
    żeby do każdej śruby/nakrętki z kompletu była osobna nasadka.

    http://zabezpieczenia-mcgard.pl/samochody/nakretki-s
    ruby-mocujace/ -
    poelcam te zabazpieczenia. Są stosowane przez producentów aut jako
    OEM.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 32. Data: 2020-04-27 11:57:22
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 20 Apr 2020 00:45:57 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak

    >w DE tez, te elektryczne BMW to zyla zlota :-)

    Ciekawe na co komu te paskudne, 20 calowe, wąskie falgi.

  • 33. Data: 2020-04-27 15:01:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.firma-krolak.com.pl/sklep/category/asortyment/sr
    uby-zabezpieczajace/