    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Stabilizator step-down na 5V...
    Date: Thu, 27 May 2010 03:00:35 +0200

    Może któryś kolega będzie mógł podpowiedzieć, i uniknę przekopywania stosów
    datasheetów...
    Potrzebny mi stabilizator step-down na 5V, o stosunkowo małej obciążalności
    (1A góra , ale 500mA też wystarczy),
    coś małego, taniego w miarę, co by było w TME i do czego można (najlepiej
    też w TME no ale w ferysterze też może być) można zanabyć
    dławik, wszystko najchętniej SMD. Całość to ma być zasilacz do prostej
    elektroniki (głównie atmega + parę pierdółek), z zasilacza 12V.

    Nie bardzo chcę dawać 7805, chociaż pewnie też by się specjalnie nie grzał
    przy tym prądzie, ale jakoś tak spodobał mi się LM 2673, który mi tu jeden
    z kolegów polecił, i postanowiłem przerzucić się na te step-down'y :), tyle
    że ten LM to akurat armata na muchę...
    A że TME mam pod tzw. "nosem", to najwygodniej mi u nich kupować...

    Temat pewnie popularny , więc może ktoś ma to przerobione i podpowie ?

    pozdr.