  • 1. Data: 2022-03-24 14:17:49
    Temat: Stacja lutownicza + hot air.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Czy do ok. 1,5kzł da się kupić coś sensownego? Mam PT968, po poprawieniu
    fabryki da się tym pracować. Ale teraz zostałem zapytany o nową, a ja
    nie w kursie. Nowa = gwarancja, więc rozkręcanie i złożenie tego jak
    trzeba raczej niemozliwe. Czym pracujecie?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2022-03-24 15:00:05
    Temat: Re: Stacja lutownicza + hot air.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 24 marca 2022 o 14:17:51 UTC+1 Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> [...]
    > nie w kursie. Nowa = gwarancja, więc rozkręcanie i złożenie tego jak
    > trzeba raczej niemozliwe. Czym pracujecie?

    W robocie mamy Zhaoxin 852D, ale nie wiem, ile kosztowała.
    Kolega chwali.
    Jak dla mnie lutuje w porządku, hot air nie używałem.
    Nic nie trzeba było poprawiać - ale może się nie znamy i nie wiemy, czego należy
    oczekiwać ;>