  • 1. Data: 2002-04-23 20:35:25
    Temat: Staly dostep?
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam.. czy ktos wie kiedy i czy wogule w Jozefowie k. Otwocka bedzie
    Neostrada? Czy jest jakas firma ktora udostepnia w tym terenie (na ten
    teren) stale lacze (radiowe?) w cenie <300 zl ?? Czy jest wogule jakas
    szansa abym mogl miec stale lacze?? Czekam od ponad roku a tu nic.. tak
    blisko stolicy.. i nic :( Jeszcze raz dziekuje za pomoc

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2002-04-24 11:13:01
    Temat: Re: Staly dostep?
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czapla <c...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > szansa abym mogl miec stale lacze?? Czekam od ponad roku a tu nic.. tak
    > blisko stolicy.. i nic :( Jeszcze raz dziekuje za pomoc

    Uzbrój się w cierpliwość... Ja się już uzbroiłem, Wołomin ma to samo. Żeby
    było jeszcze weselej - dowiedziałem się, że to, kiedy pojawi się możliwość
    założenia SDI lub Neostrady w Wołominie zależy od ilości podań, a potencjalni
    klienci słysząc, że "najwcześniej może w II półroczu" tych podań nie
    składają. Powoli robi się zaklęte kółeczko niemocy.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 3. Data: 2002-04-26 16:32:41
    Od: "Beero" <b...@g...pl>

    "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl> > Uzbrój się w cierpliwość...
> [...]
    > klienci słysząc, że "najwcześniej może w II półroczu" tych podań nie
    > składają. Powoli robi się zaklęte kółeczko niemocy.

    ?????
    Przeciez wolominie jest sdi(w sierpniu minie 2 lata...), o neo sie nie
    dowiadywalem, bo nie mam takiej potrzeby. Chyba, ze chodzi Ci o wolne
    miejsce na polce, ale tego tez nie sledze ;)

    Beero