  • 1. Data: 2011-10-18 08:11:24
    Temat: Stara karta ery - jak poznać numer?
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Znalazłam starą kartę ery mam na niej niestety 0 zł nie mogę więc nigdzie
    zadzwonić - nie pamiętam też numeeru telefonu.

    Wydaje mi się że w erze jest jakiś kod który podaje numer telefonu. Pamiętam
    że kiedyś mi się udało jak się bawiłem niestety nie pamiętam tego kodu możecie
    poratować

    Innymi słowy jak moge poznac numer telefonu ery gdy go nie pamiętam i jest 0
    zł na koncie

    Dzięki

  • 2. Data: 2011-10-18 09:30:09
    Temat: Re: Stara karta ery - jak poznać numer?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-18 10:11, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > poratować
    >
    > Innymi słowy jak moge poznac numer telefonu ery gdy go nie pamiętam i jest 0

    w niektorych telefonach jest funkcja 'numery wlasne' (ktore np. w
    starych siemensach mozna bylo dod. modyfikowac) lub wprost podaja jaki
    numer jest przypisany do karty (dowolny android, symbian - choc jak
    namieszane w 'numerach wlasnych' to potrafia zwrocic niewlasciwy umer -
    ja tak mialem m.in.) Biorac jednak male prawdopodobienstwo, ze
    uzyszkodnik w tym grzebal - to jest szansa, ze odczytasz poprawny numer.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-10-18 12:21:46
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-10-2011 11:30, AL rzecze:

    > w niektorych telefonach jest funkcja 'numery wlasne' (ktore np. w
    > starych siemensach mozna bylo dod. modyfikowac) lub wprost podaja jaki

    Niezupełnie- w książce telefonicznej karty SIM jest coś takiego
    jak ON (own numbers) i niektóre telefony te pozycje pokazują
    (a niektóre nie- ale można się do nich inaczej dobrać).
    Z tym, że operator mógł, ale nie musiał tam coś zapisać.

    W szczególności kiszka będzie, jeśli numer jest przeniesiony.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-10-18 12:30:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 18 Oct 2011 08:11:24 +0000 (UTC), " "
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >poratować
    >
    >Innymi słowy jak moge poznac numer telefonu ery gdy go nie pamiętam i jest 0

    Na zewnętrznej stronie karty nie ma numeru nadrukowanego w erze często
    tak było, ewentualnie jeśli jest karta zarejestrowana to można
    spróbować do BOA dzwonić.

  • 5. Data: 2011-10-18 13:20:44
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 18.10.2011 10:11, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > poratować
    >
    > Innymi słowy jak moge poznac numer telefonu ery gdy go nie pamiętam i jest 0

    Spróbuj w menu: *100#, a następnie opcje stanu konta. W SMSie ze stanem
    konta powinien też przyjść numer - przynajmniej tak jest w abonamencie.

    Marek

  • 6. Data: 2011-10-18 13:34:19
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    tak dokładnie o to mi chodziło

    jesteś wielki dzięki

  • 7. Data: 2011-10-18 17:02:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-18 14:21, Dominik & Co pisze:
> [...]
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1077619.html
    >
    > W szczególności kiszka będzie, jeśli numer jest przeniesiony.

    Siemens s55 - pozwala na zapis i modyfikacje do trzech numerow.

    Telefon z symbianem czy androidem pokazuje tylko pierwszy z nich.

    Sprawdzone lopatologicznie i lopatologicznie za pomoca s55 poprawialem
    sobie te numery z miesiac wstecz (dobrze mic stary telefon w szufladzie
    :) aby telefon (z androidem) pokazywal mi wlasciwy numer w ustawieniach

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-10-19 05:27:02
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-10-2011 19:02, AL rzecze:

    > Siemens s55 - pozwala na zapis i modyfikacje do trzech numerow.

    A czy ja polemizowałem, jakie telefony pozwalają
    grzebać w książce ON? ;-) Pewnie takie cuś

    AT+CPBS="ON"
    AT+CPBR=1,10

    też zabangla na sporej liczbie...

    --