eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Stare-nowe ciężarwówki w USA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2018-01-29 15:00:30
    Temat: Stare-nowe ciężarwówki w USA
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kabiną, w której nikt nigdy nie siedział, podwozie, które nigdy nie jechało po żadnej
    drodze, a do tego silnik jednej z poprzednich generacji, niepotrzebujący AdBlue,
    pozbawiony skomplikowanej elektroniki i bardzo tani w naprawach - tak w dużym skrócie
    można opisać ciężarówki typu ,,glider". Z europejskiego punktu widzenia wydają się
    one przysłowiowym marzeniem ściętej głowy, niemożliwym do zarejestrowania. W Stanach
    Zjednoczonych jest jednak luka w przepisach, która dopuszcza stosowanie takich
    właśnie pojazdów.

    Tradycyjni odbiorcy ,,gliderów" to malutkie firmy oraz kierowcy-właściciele. Podmioty
    tego typu cenią sobie bowiem wytrzymałość, potrafią eksploatować jedną ciężarówkę
    przez ponad dekadę i nie korzystają z autoryzowanych serwisów. Nowe samochody z
    silnikami sprzed 2004 roku, pozbawione ekologicznego osprzętu, bardzo proste
    konstrukcje są więc dla nich prawdziwym zbawieniem. Wylicza się przy tym, że ta
    prosta technologia pozwala zaoszczędzić na eksploatacji około 3-7 centów na milę,
    czyli od 10 do 24 groszy na kilometrów. Do tego dochodzi też fakt, że przygotowany do
    pracy ,,glider" może być zauważalnie tańszy niż ciężarówka gotowa już w fabryce. W
    pewnych przypadkach oszczędności wynoszą do 25 procent.

    http://40ton.net/fabrycznie-nowa-ciezarowka-uzywanym
    -silnikiem-remoncie-luka-prawie-ktora-moze-zniknac/

    "Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie"

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: