  • 1. Data: 2015-03-07 13:39:50
    Temat: Starsze urządzenia (Siemens i HTC)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Gdzie (albo komu) oddać starsze, sprawne urządzenia, których już nie
    zamierzam użytkować ?

    Siemens MT45
    HTC BlueAngel
    HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)

    Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    stomatologiczny

  • 2. Data: 2015-03-07 14:42:56
    Temat: Re: Starsze urządzenia (Siemens i HTC)
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 13:39, re pisze:

    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    > stomatologiczny

    Ja osobiście zawożę elektroodpady do punktu segregacji.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-03-07 18:50:31
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.03.2015 re <r...@r...invalid> napisał/a:
    > Gdzie (albo komu) oddać starsze, sprawne urządzenia, których już nie
    > zamierzam użytkować ?

    Nie lepiej wystawić od złotówki w serwisie aukcyjnym
    albo dać ogłoszenie "oddam" na tablicy.pl (czy jak to
    się teraz wabi)?

    Na pewno chętny się znajdzie.

    A jak nie, to mogę przygarnąć za pokryciem kosztów
    przesyłki i fatygi (w rozsądnym wymiarze ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2015-03-08 14:38:39
    Od: TGor <t...@o...peel>

    On 2015-03-07 13:39, re wrote:
    > Siemens MT45
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300

    Piszę się na Blue Angel lub P3300.
    Czy możesz sie odezwać na priv (adres na onet.pl)?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 5. Data: 2015-03-08 14:40:45
    Od: TGor <t...@o...peel>

    On 2015-03-07 13:39, re wrote:
> [...]
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)
    >
    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg

    Hej

    Piszę się na HTC P3300 i Blue Angel (dla nastoletniej pasjonatki Windows
    Mobile).

    Czy możesz się odezwac na priv (adres na onet.pl)?

  • 6. Data: 2015-03-08 14:43:20
    Od: TGor <t...@o...peel>

    On 2015-03-07 13:39, re wrote:
    > Gdzie (albo komu) oddać starsze, sprawne urządzenia, których już nie
    > zamierzam użytkować ?

    tgor maupa onet peel ;-)

  • 7. Data: 2015-03-09 19:01:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer"

    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    > stomatologiczny

    Ja osobiście zawożę elektroodpady do punktu segregacji.
    ---
    Żal

  • 8. Data: 2015-03-09 22:20:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.03.2015 o 13:39, re pisze:
> [...]
    > HTC BlueAngel
    > HTC P3300 (bodajże MDA3 Compact)
    >
    > Segregacja śmieci jest, ale odbiór elektrośmieci to jak zabieg
    ja bym tego siemensa przygarnął
    ToMasz

  • 9. Data: 2015-03-10 00:57:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Dominik & Co"

> [...]

    Na pewno chętny się znajdzie.

    A jak nie, to mogę przygarnąć za pokryciem kosztów
    przesyłki i fatygi (w rozsądnym wymiarze ;-)
    Czy ja wiem ... miejsce jak miejsce a trzeba wystawić czyli jakieś zdjęcie
    zrobić, jakiś opis dać a mnie się nie chce. Może to jeszcze zrobię. Nie
    zmienia, że pewnie będzie się ciągło jak flaki z olejem a sprzętu jest
    sporo, p3300 jest kilka, i osprzęt, więc jak deklarujesz pokrycie kosztu
    przesyłki to może wyślę. Warunek że będzie traktowane jak prezent, czyli
    można komuś innemu oddać, zamienić, ale nie sprzedawać.

  • 10. Data: 2015-03-10 01:15:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "TGor"

> [...]
    > HTC P3300

    Piszę się na Blue Angel lub P3300.
    Czy możesz sie odezwać na priv (adres na onet.pl)?
    Tak, mogę pewnie wysłać coś znanym użytkownikom o ile nie będzie na handel
    tylko jak prezent traktowane. I oczywiście konieczne jest pokrycie kosztu
    przesyłki pocztowej przez obdarowanego.

    BA jest eksponatem, ale ma stację biurkową, bateria się skończyła jakiś czas
    temu i nie trzyma już. MZ bardzo fajnie prezentuje się (po 10-ciu latach
    jakoś nie widać tych sławnych rys na ekranie mimo nielepienia folii) i chyba
    ciągle można sobie baterię wymienić.

    P3300 są sprawne, nie kończą im się baterie i mają całe (nieodłamane i z
    klapkami), ale porysowane obudowy. To już nie to samo co BA, ale ekrany też
    jakoś nie chciały się za bardzo przez te lata porysować choć zdaje się
    któryś rozpuszczalnik czy klej zaatakował. Jest ich kilka. Mam także stacje
    biurkowe do części z nich oraz aktywne uchwyty samochodowe. Rozważę jeszcze
    co z tymi akcesoriami zrobić. Fajnie było, ale się skończyło i nie ma sensu
    dłużej wokół tego chodzić. Może ktoś muzeum organizuje lub po prostu mu się
    taki sprzęt podoba to jeszcze będzie miał radość.