  • 1. Data: 2017-03-10 21:23:45
    Temat: Starter do Internetu
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Witam,

    Który operator oferuje obecnie najkorzystniejszy starter pod względem
    ceny do ilości giga. Szykuje mi się tygodniowy pobyt w odosobnieniu i
    chciałbym zabrać ze sobą tablet. Swego czasu zrezygnowałem z internetu
    mobilnego i korzystałem tylko z wi-fi. Nie chcę teraz wchodzić w
    jakieś koszty bo to tylko sytuacja tymczasowa.
    Potrzebuję 2-3 giga żeby sobie wiadomości sprawdzić, pocztę odebrać.
    Co wybrać?

    --

    Pozdrawiam,

    Malkontent

  • 2. Data: 2017-03-10 22:01:05
    Temat: Re: Starter do Internetu
    Od: TK <TakToJa@TakToJa.>

    http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/testuj-in
    ternet?id_wydawcy=3049349&dclid=CIf7u-77j9ICFVSYGAod
    byUOVQ

    T-mobile oferuje możliwość bezpłatnego testowania mobilnego Internetu z
    prędkością LTE przez maksymalnie 90 dni.

    Jeśli zrezygnujesz w okresie krótszym niż 90 dni, wówczas korzystanie z
    mobilnego Internetu LTE jest całkowicie bezpłatne.

  • 3. Data: 2017-03-11 20:06:17
    Od: h...@g...com

    Kup za 5 zł starter w Orange.
    Zarejestruj, wyraz zgody, dostaniesz 100 GB na 30 dni.

  • 4. Data: 2017-03-11 21:08:07
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    h...@g...com Wrote in message:
    > Kup za 5 zł starter w Orange.
    > Zarejestruj, wyraz zgody, dostaniesz 100 GB na 30 dni.

    Przy kupnie nowego startera też są bonusy?
    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2017-03-11 21:16:01
    Od: TK <TakToJa@TakToJa.>

    W dniu 11.03.2017 o 21:08, Malkontent pisze:
    > Przy kupnie nowego startera też są bonusy?
    To zależy o jaki bonus pytasz.

    Za sam fakt zakupu lub za sam fakt zakupu i rejestracji, brak jest
    korzyści (bonusu).

    Bonus (100GB transferu) możliwy jest do uruchomienia, wyłącznie za
    podanie szczegółowych danych kontaktowych przy rejestracji karty sim,
    oraz za wyrażenie zgody na wszelkie dzwonienie (zgody marketingowe) i
    SMS reklamowe, a także na nawiązanie rozmowy telefonicznej, aby mogli
    nagrać twoją próbkę głosu :)

    dokładniejsze informacje bezpośrednio w źródle:
    http://zarejestrujnumer.pl

  • 6. Data: 2017-03-11 21:25:26
    Od: TK <TakToJa@TakToJa.>

    Jeszcze dopowiem, że skorzystanie z tego bonusu możliwe jest maksymalnie
    jeden raz. Gdy w przeszłości podczas rejestracji jakiejkolwiek karty
    sim, lub podczas podpisywania jakiejkolwiek umowy, podałeś swoje pełne
    dane adresowe, wówczas uzyskanie korzyści w postaci, tak zwanego bonusu
    100 GB transferu, nie otrzymasz.
    Nawet gdybyś kupić 1000 nowych kart sim :)
    Chyba, że nową kartę sim, którą kupiłeś, zarejestrujesz na kogoś, kogo
    orange nie ma w swojej bazie klientów.

  • 7. Data: 2017-03-13 11:12:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Mar 2017 21:23:45 +0100, w
    <n...@4...com>, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > mobilnego i korzystałem tylko z wi-fi. Nie chcę teraz wchodzić w
    > jakieś koszty bo to tylko sytuacja tymczasowa.

    Aero2 (prędkość maks. 0,5MB/s)
    Całkowicie bezpłatne na zawsze, może się przydać w przyszłości. Opłata startowa
    chyba 25zł, częściowo zwracana jeżeli odeślesz im kartę przy rezygnacji.

  • 8. Data: 2017-03-13 11:20:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-13 o 11:12, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > chyba 25zł, częściowo zwracana jeżeli odeślesz im kartę przy rezygnacji.

    Uwzględniając niewygodne captcha, polecałbym pod rozwagę Virgin z
    pakietami 2zł/1gb lub 10zł/10gb.

    --
    Liwiusz