  • 1. Data: 2011-07-06 11:31:30
    Temat: Starter za 400 :D
    Od: "k2" <f...@k...pl>

    Cześć wszystkim.
    Sprawa nietypowa bo rzadko spotykana a co to niektórzy marzą o czymś takim.
    Opowiem w każdym razie jak to było od początku.

    Z bliżej nie opisywanych powodów zaopatrzyłem się w starter PLEY'a za 5
    złotych i korzystałem z tej piątki bo chciałem swoje konto doładować. Udało
    mi się to w czwartek, w tamtym tygodniu więc następnego dnia poszedłem
    doładować konto kwotą 30 złotych. Wpisałem w wymagany sposób, wymagany kod i
    przyszła mi wiadomość, że "właśnie doładowałeś swoje konto kwotą 30 złotych"
    i dalej, że "w tej chwili na koncie masz 394 złote z groszami" :D . Z
    początku myślałem, że ekran jest brudny ale był czysty i co więcej, oczy
    mnie nie myliły. Byłem już pewien, że na koncie mam prawie 400 złotych.

    Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię tj. *500 i konsultantka
    powiedziała, że "jeszcze o czymś takim nie słyszała" i że mam się cieszyć a
    jeśli mi bardzo zależy to powinienem się zarejestrować w salonie i złożyć
    zapytanie do PLEY'a o sytuację. Byłem tam a osoba, która mnie przyjmowała
    też nie wiedziała o co chodzi i t powiedział abym się cieszył. W każdym
    razie od piątku tj. od 1 lipca czekam na odpowiedź.

    Powiedźcie mi tylko teraz czy jeśli oni to oleją bo podobno tej sieci się to
    zdarza to np czy są jakieś kody, dzięki którym doładuję komuś konto albo czy
    jest możliwość wypłacenia tej kasy z konta? W ogóle jak długo mogę czekać na
    odpowiedź? Jakby co to starter kupiłem w kiosku w Kauflandzie w Poznaniu od
    dziewuszki z bardzo ładnymi piersiami i bardzo ładnym uśmiechem.
    Wiem, że nikt mi ze swojego abonamentu tego nie doładował a sama karta mogła
    to nawet mieć już w chwili kupna.

  • 2. Data: 2011-07-06 11:37:32
    Temat: Re: Starter za 400 :D
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 13:31, k2 pisze:

    sorry Winnetou, ale pachnie to kryptoreklamą :]

  • 3. Data: 2011-07-06 12:20:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > złote z groszami" :D . Z początku myślałem, że ekran jest brudny ale był
    > czysty i co więcej, oczy mnie nie myliły. Byłem już pewien, że na koncie

    Olej sprawę, jeśli numer nie ma dla Ciebie większego znaczenia i w
    każdej chwili możesz go wyrzucić do kosza.
    Miałem taką sytuację, że wykupiłem pakiet play-on-line chyba jakiś za
    3zł, było tam ze 100Mb i miesiąc "ciąłem" bez opamiętania, a licznik
    danych na Play24 nawet nie drgnął.
    Potem na koncie pojawił się debet w wysokości 700zł i karta oczywiście
    zablokowana. Więc przestałem karty używać. Skoro dla tej sieci nie
    jestem klientem dopóki się nie zarejestruje to widocznie to ja nie
    korzystałem z ich karty SIM skoro klientem nie jestem;)

    W sieci prowadzonej przez studentów informatyki takie rzeczy są możliwe.
    Głąby popełniają błędy nie tylko na swoją korzyść, ale także na swoją
    niekorzyść;)

  • 4. Data: 2011-07-06 12:30:15
    Od: "k2" <f...@k...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W sieci prowadzonej przez studentów informatyki takie rzeczy są możliwe.
    > Głąby popełniają błędy nie tylko na swoją korzyść, ale także na swoją

    No właśnie ja się zarejestrowałem ale już żałuję i to bardzo mocno. I tak
    powinni mi w takim wypadku zdjąć tylko tą kwotę, która się tam cudem
    znalazła, prawda? Mojej kasy nie powinni ruszyć. W ogóle to zapomniałem
    powiedzieć, ale nie zamierzam korzystać z tych pieniędzy, które tam są.
    Korzystam tylko z mojego doładowania.

  • 5. Data: 2011-07-06 12:39:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 14:30, k2 pisze:
> [...]
    > znalazła, prawda? Mojej kasy nie powinni ruszyć. W ogóle to zapomniałem
    > powiedzieć, ale nie zamierzam korzystać z tych pieniędzy, które tam są.

    Co masz na myśli pisząc, że się zarejestrowałeś?
    a) zarejestrowałeś się w salonie/pocztą/innym sposobem/ podając swoje
    pełne dane osobowe?
    b) zarejestrowałeś się na Play24?

    Twojego doładowania Ci nie zabiorą, ale "nadmiarową" kasę mogą Ci zabrać
    i mają do tego pełne prawo tłumacząc się "błędem technicznym" na ten
    przykład.
    Jeżeli *nie* zrobiłeś tak jak w punkcie A to nawet nie jesteś ich
    klientem ( wg. terminologii infolinii klientem jest ten kto
    zarejestrował się i podał pełne dane osobowe, tylko taki ma pełne
    uprawnienia np. składanie reklamacji )

  • 6. Data: 2011-07-06 12:41:49
    Od: "k2" <f...@k...pl>

> [...]
    > ( wg. terminologii infolinii klientem jest ten kto zarejestrował się i
    > podał pełne dane osobowe, tylko taki ma pełne uprawnienia np. składanie

    Zarejestrowałem się u nich w salonie bo myślałem, że skoro ktoś jednak
    popełnił błąd to będzie i musiał za to zapłacić a szkoda by było bo czasem
    takie sprawy ię zdarzają. Nie chciałem ię przyczynić do czyjejś
    dyscyplinarki. Rozumiesz mnie teraz?

  • 7. Data: 2011-07-07 09:44:48
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com.com.com>

    W dniu 2011-07-06 13:31, k2 pisze:

    > konto albo czy jest możliwość wypłacenia tej kasy z konta?

    Niestety, to byłby kryminał. Nie możesz przywłaszczyć sobie gotówki,
    która została naliczona przez pomyłkę.

    Owszem, możesz zgodnie z prawem tą kwotę wydzwonić i figę ci operator
    może zrobić, ale próbować ją spieniężyć - kryminał.

  • 8. Data: 2011-07-07 09:51:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Owszem, możesz zgodnie z prawem tą kwotę wydzwonić i figę ci operator
    > może zrobić, ale próbować ją spieniężyć - kryminał.

    Kryminał na podstawie którego art.? I od razu napisz, dlaczego
    "wydzwonienie" nie podpada pod ten przepis.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-07-07 12:38:45
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iv3vjg$sq6$...@n...onet.pl,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> nastukał:
    > Kryminał na podstawie którego art.? I od razu napisz, dlaczego
    > "wydzwonienie" nie podpada pod ten przepis.

    paserstwo? jak wydzwoni to nie będzie tego próbował "spienieżyć" komuś
    innemu.

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-07-07 12:49:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 14:38, VSS pisze:
    > W wiadomości:iv3vjg$sq6$...@n...onet.pl,
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> nastukał:
    >
    > paserstwo? jak wydzwoni to nie będzie tego próbował "spienieżyć" komuś
    > innemu.

    To może wyjaśnij jeszcze co to jest paserstwo i jak to się ma do
    powyższego, bo nie kumam.

    --
    Liwiusz