  • 1. Data: 2012-04-11 10:44:31
    Temat: Stelaż pod kufer
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://img195.imageshack.us/img195/2236/obraz010tp.j
    pg

    O taki. Odkąd zobaczyłem to zdjęcie to do tej pory nie mogę wyjść z podziwu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-04-11 11:18:31
    Temat: Re: Stelaż pod kufer
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > http://img195.imageshack.us/img195/2236/obraz010tp.j
    pg

    mietla fajna, pewnie do czyszczenia gaznikow, bo to kawasaki, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-04-11 11:29:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 11:18 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    pg

    > mietla fajna, pewnie do czyszczenia gaznikow, bo to kawasaki, nie?

    Nie wiem, nie znam właściciela ani moto, widziałem tylko zdjęcie więc
    nie załatwię Cipo mimo szczerych chęci tej mietły.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-11 17:02:59
    Od: siinski <j...@g...com>

    Jak dociążysz dużym i naładowanym kufrem to znacznie lepiej idzie na
    koło:)