  • 1. Data: 2012-04-10 20:22:26
    Temat: Wsk 125 Pomocy !
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Mam taki problem. Polega on na tym ze musze laczyc kabel od przerywacza z
    kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

  • 2. Data: 2012-04-10 20:32:30
    Temat: Re: Wsk 125 Pomocy !
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 10.04.2012 20:22, dibos wrote:
    > Mam taki problem. Polega on na tym ze musze laczyc kabel od przerywacza
    > z kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    > potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

    stacyjka?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2012-04-10 21:20:24
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Arni napisal

    > stacyjka?

    taaa stacyjka zastanow sie nad tym co piszesz :) wystaja 3 srobki w
    karterze i 2 musze laczyc ze soba bo inaczej nie chce zapalic a stacyjka
    nie jest podlaczona:)

  • 4. Data: 2012-04-10 21:35:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 21:20, dibos pisze:
    > Arni napisal

    > taaa stacyjka zastanow sie nad tym co piszesz :) wystaja 3 srobki w
    > karterze i 2 musze laczyc ze soba bo inaczej nie chce zapalic a stacyjka
    > nie jest podlaczona:)

    Normalnie, nie puszcza ci napiecia na zaplon wiec ciagniesz go na krotko
    ze swiatel. Znaczy stacyjka daje napiecie na swiatla a nie daje na zaplon.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-04-10 21:38:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 10.04.2012 21:20, dibos wrote:
    > Arni napisal

    > taaa stacyjka zastanow sie nad tym co piszesz :)

    no skoro wiesz lepiej to po co pytasz ?
    masz pająka ktorego idei nikt nie zna ale słowem sie nie zająkniesz.
    Weź schemat to zrozumiesz jak to działa bo stacyjka ma swoją role w tym
    ukladzie. Skoro jej nie ma to musisz ją zastapic jakims połaczeniem

  • 6. Data: 2012-04-11 09:17:14
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    > potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

    Może nadszedł czas by przestać być ciulem, zainteresowac się trochę jak to
    wszystko działa i zrobić motocykl do porządku a nie tylko łączyć drutem coś
    co dwa dni byle tylko po platzu poszaleć do następnej awarii....

  • 7. Data: 2012-04-11 15:38:39
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    dibos napisal

> [...]
    > kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    > potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

    Rozumiem tworce tematu wiem co sie dzieje z twoja wsk'a. Napewno to nie
    jest wina stacyjki:) wymien cewke zaplonowa dzieje sie tak poniewaz ma
    slaba napiecie i musi pobierac prad z cewki od swiatel te nowe cewki sa
    nic nie warte szybko sie psuja najlepiej zalozyc cewke butelkowa napewno
    bedzie chodzic dobrze bez laczenia...
    Kolega mial racje ze wina siedzi w zaplonie tez bym sie zdenerwowal jak by
    ktos pisal takie zeczy jak stacyjka to jest oczywiste ze to nie jest jej
    wina koniec :P
    Piątka Pozdro

  • 8. Data: 2012-04-11 15:47:44
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    dibos napisal

> [...]
    > kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    > potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

    Ooo temat braciszka sry za goscia... Pedał uzywa mojego konta ;/

  • 9. Data: 2012-04-11 15:49:27
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    dibos napisal

> [...]
    > kablem od swiatel aby zapalila maszyna co moze byc tego przyczyna ?
    > potrzebna rada bo jak tak jest polaczone to swiatla nie dzialaja.

    aaa i koniec tematu sam to zrobie:)
    Piątka ^^

  • 10. Data: 2012-04-11 15:50:45
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 11.04.2012 15:38, dibos wrote:

> [...]
    > Kolega mial racje ze wina siedzi w zaplonie tez bym sie zdenerwowal jak
    > by ktos pisal takie zeczy jak stacyjka to jest oczywiste ze to nie jest

    No zajebiście, że tak na odległość już wiesz wszystko na pewno. Masz
    więcej takich talentów? Może my, lamerzy techniczni coś byśmy się poduczyli?
    W zamian proponuję lekcję języka polskiego. Tą na temat znaków
    interpunkcyjnych.