  • 1. Data: 2012-04-10 12:52:03
    Temat: Trend na motocykle
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    google trends w odpowiedzi na "motocykle":

    [IMG]http://i44.tinypic.com/1j6qky.jpg[/IMG]

    wniosek 1: motocykle stają się passe (!?)

    Jakieś inne wnioski?

    Eh.

  • 2. Data: 2012-04-10 13:03:19
    Temat: Re: Trend na motocykle
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

    Google staje się passe'
    Kiedyś ludzie szukali wszystkiego w Google żeby znaleźć. Teraz jak chcą coś
    kupić to wchodzą na alledrogo albo inne ceneosy. Tyle w temacie.

  • 3. Data: 2012-04-10 13:11:29
    Od: Tomasz Oktaba <t...@o...com.pl>

    On 10 Kwi, 13:03, "tomekx" <t...@s...pl> wrote:
    > Google staje się passe'
    > Kiedyś ludzie szukali wszystkiego w Google żeby znaleźć. Teraz jak chcą coś
    > kupić to wchodzą na alledrogo albo inne ceneosy. Tyle w temacie.

    Passe,ale nie u nas

  • 4. Data: 2012-04-10 13:59:03
    Od: r...@g...com

    > Passe,ale nie u nas

    Bo te sztuki co na zachodzie ida Passe u nas sa entree

  • 5. Data: 2012-04-10 14:47:59
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 10-04-2012 12:52, Rightbent pisze:
    > google trends w odpowiedzi na "motocykle":
    >
    > [IMG]http://i44.tinypic.com/1j6qky.jpg[/IMG]
    >
    > wniosek 1: motocykle stają się passe (!?)

    pewno dlatego, że "motocycle" to ani motocykle, ani motorcycle

    > Jakieś inne wnioski?

    nie, tylko ten jeden

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 6. Data: 2012-04-10 15:29:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 14:47, TaDzik pisze:

    > pewno dlatego, że "motocycle" to ani motocykle, ani motorcycle

    Pewnie chodzilo o "motocyce" tylko mu sie L wklepalo niechcacy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2012-04-10 17:39:20
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    On Apr 10, 3:29 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Pewnie chodzilo o "motocyce" tylko mu sie L wklepalo niechcacy.

    faktycznie, machnąłem sie, ale trend dla "motorcycle" też jest
    słabnący, chociaż np przy zawężeniu do wyszukiwanych tylko w Polsce
    trend na "motorcykl" jest cykliczny, niesłabnący, co wobec większości
    trendów słabnących jest własciwie trendem minimalnie rosnącym. A wiec
    w Polsce popularność motocykli jest na poziomie tylko z wahnięciami
    sezonowymi, co po dłuższym zastanowieniu jest dość logiczne.

    Motocyce w stosunku to jeżdżących kobiet jest bardzo niestosowne i nie
    wchodzi w googlu.

  • 8. Data: 2012-04-10 17:45:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 17:39, Rightbent pisze:

> [...]
    > w Polsce popularność motocykli jest na poziomie tylko z wahnięciami
    > sezonowymi, co po dłuższym zastanowieniu jest dość logiczne.

    A co Cie obchodza motorcycle skoro jezdzisz Piadżio 50 ccm ?

    > Motocyce w stosunku to jeżdżących kobiet jest bardzo niestosowne i nie
    > wchodzi w googlu.

    Niestosowne powiadasz...

  • 9. Data: 2012-04-10 18:46:18
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Rightbent" <r...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

    Jedź na motocycu czy czymkolwiek na dwóch kółkach np. do
    Włoch czy Austrii zobaczysz "słabnący trynd". I przestaniesz
    pisać pierdoły, które jakiś słaby na mózgu dziennikarzyna
    wypocił.

    Szymon

  • 10. Data: 2012-04-10 19:17:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Rightbent" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    google trends w odpowiedzi na "motocykle":

    > [IMG]http://i44.tinypic.com/1j6qky.jpg[/IMG]
    >
    > wniosek 1: motocykle stają się passe (!?)
    >
    > Jakieś inne wnioski?
    >
    > Eh.

    Wnosze po tym, jak BBCodem chciałeś wsadzić na usenet obrazek, że nie ma
    najmniejszego sensu otwierać ten obrazek, bo nie sądze, zeby kryło sie tam
    cokolwiek sensownego...

    Eh.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968