  • 1. Data: 2017-11-06 06:06:07
    Temat: Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej
    Od: kloi <s...@f...pl>

    Kupiłem używane stilo 1.6 benzyna, jadąc nim testowo udało mi się
    osiągnąć na trasie kraków tarnów (autorstrada) 210km licznikowe, lekkie
    zaskoczenie ale na pewno tak było

    po miesiącu oddałem do autoryzowanego serwisu fiat na wymianę rozrządu,
    filtrów, oleju. Rozrząd był zamiennikiem (continental). Po tej wymianie
    wczoraj jak testowałem na tej samej drodze za cholerę nie mogłem
    szybciej pojechać niż 180-185km/h.

    pytanie: czy może być coś nie tak z ustawieniem rozrządu? czy po prostu
    przedtem było coś nie tak a teraz jest ustawione prawidłowo?

    wydaje mi się że teraz również spalanie jest o włos mniejsze bo na tej
    samej trasie spaliłem 7.5 a przedtem szło 8.2 (zalanie pod korek)

  • 2. Data: 2017-11-06 06:59:04
    Temat: Re: Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > wydaje mi się że teraz również spalanie jest o włos mniejsze bo na tej
    > samej trasie spaliłem 7.5 a przedtem szło 8.2 (zalanie pod korek)

    Jak byś miał rozrząd przestawiony to by prędzej palił więcej a nie
    mniej, a osiągi były by słabsze a nie lepsze.

    Taka różnica przy Vmax, to mała różnica i wpłynąć na nią mogły:
    - inna temperatura na zewnątrz
    - inny kierunek i siła wiatru
    - inne opony
    - inne paliwo (zatankowane na innej stacji)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2017-11-06 07:03:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-06 06:06, kloi wrote:
> [...]
    > filtrów, oleju. Rozrząd był zamiennikiem (continental). Po tej wymianie
    > wczoraj jak testowałem na tej samej drodze za cholerę nie mogłem

    przy tej predkosci i tym silniku stawialbym np. na wiatr

  • 4. Data: 2017-11-06 08:20:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-11-06 o 07:03, m4rkiz pisze:
    [...]
    > przy tej predkosci i tym silniku stawialbym np. na wiatr

    Też tak chciałem napisać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2017-11-06 16:28:49
    Od: kloi <s...@f...pl>

    > przy tej predkosci i tym silniku stawialbym np. na wiatr

    brałem to pod uwagę, ale zrobiłem nawrotkę w tarnowie czyli zupełnie w
    przeciwnym kierunku i dalej to samo, temperatury były różne tzn wczoraj
    było znacznie zimniej niż wtedy przy 210km/h, opony te same, paliwo to samo

    jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to filtr powietrza ponieważ
    pierwotnie był założony zły filtr od modelu przed liftem który nie
    pasował i puszczał nieco powietrza bokami...

  • 6. Data: 2017-11-06 16:57:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, November 6, 2017 at 4:28:53 PM UTC+1, kloi wrote:

    > brałem to pod uwagę, ale zrobiłem nawrotkę w tarnowie czyli zupełnie w
    > przeciwnym kierunku i dalej to samo, temperatury były różne tzn wczoraj
    > było znacznie zimniej niż wtedy przy 210km/h, opony te same, paliwo to samo

    To 210 km/h tez udalo sie osiagnac w obie strony? Moze wtedy jechales z wiatrem
    ~40km/h ?

  • 7. Data: 2017-11-06 19:22:51
    Od: p...@g...com

    Fabryka podaje vmax 185 km/h dla tego silnika ?

  • 8. Data: 2017-11-06 19:35:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > pierwotnie był założony zły filtr od modelu przed liftem który nie
    > pasował i puszczał nieco powietrza bokami...

    To jest toczydełko z ledwo stu konnym silnikiem. Czego byś się chciał po
    nim spodziewać? Jak osiągasz 185km/h, to tylko należy się cieszyć bo
    znaczy to że masz sprawy silnik i zawieszenie. Wystarczy że filtry będą
    już brudne, wiatr zawieje nie z tej strony i choćbyś deptał do podłogi
    to nawet tyle nie pojedzie.

    Jak chciałeś mieć zagwarantowane 220km/h kiedy zechcesz, to trzeba było
    wybierać z silnikiem od 200KM w górę. Wtedy czy filtry brudne, czy wiatr
    wieje, czy tłoczek nie odpuszcza do końca, to nie musiałbyś byś się
    zastanawiać jak szybko dzisiaj pojedzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2017-11-07 20:56:09
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kloi w

    > Kupiłem używane stilo 1.6 benzyna, jadąc nim testowo udało mi się
    > osiągnąć na trasie kraków tarnów (autorstrada) 210km licznikowe

    Dziwne, bo google pokazuje jakieś 84km.

    > lekkie zaskoczenie ale na pewno tak było

    Masz zepsuty licznik.

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-11-11 09:46:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-06 o 06:06, kloi pisze:
    > Kupiłem używane stilo 1.6 benzyna, jadąc nim testowo udało mi się
    > osiągnąć na trasie kraków tarnów (autorstrada) 210km licznikowe,
    > lekkie zaskoczenie ale na pewno tak było

    Błąd licznika, albo jazda na tzw podwójnym gazie.. trzeciej możliwości
    chyba nie ma.