  • Data: 2010-01-18 07:25:35
    Temat: Studia GIS - czy warto?
    Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ukończyłem parę lat temu Inżynierię Oprogramowania. Obecnie zastanawiam
    się nad dokształceniem w jakimś pokrewnym lub całkiem odmiennym
    kierunku. Na razie wybór padł na GIS, ponieważ tą tematyką, dokładniej
    kartografią od wielu lat się interesowałem. Prosiłbym o opinie czy warto
    inwestować w wiedzę GIS pod kątem pracy na polskim rynku oprogramowanie
    GIS. Wiem, że trudno o odpowiedź, ale pomocne byłyby informacje od osób,
    które właśnie działaja w tej branży.
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    --
    pozdrowienia,