  • 1. Data: 2009-05-01 20:01:06
    Temat: Suszarką bez zatrzymania
    Od: Mad <r...@w...pl>

    leciałem dziś i napotkałem przyczajonych niebieskich. mierzył do mnie
    ładnych killa sekund, nawet z paru metrów gdy byłem blisko ale nie
    próbował zatrzymać.

    (nie jestem pewien czy przekroczyłem prędkość, ale skoro nie
    zatrzymail to w zasadzie nie da się tego potwierdzić lub
    zaprzeczyć..)

    czy jesli widział moje blachy to może mi mi mandat wysłać ?

  • 2. Data: 2009-05-01 20:12:54
    Temat: Re: Suszarką bez zatrzymania
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mad" napisał w wiadomości
> [...]

    >(nie jestem pewien czy przekroczyłem prędkość, ale skoro nie
    >zatrzymail to w zasadzie nie da się tego potwierdzić lub

    dwie możliwości,nie przekroczyłeś,albo Ci po prostu odpuścili:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-05-01 20:43:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mad pisze:
    > czy jesli widział moje blachy to może mi mi mandat wysłać ?

    trza było zawrócić i zapytać

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-05-02 14:05:13
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Mad pisze:

    > czy jesli widział moje blachy to może mi mi mandat wysłać ?

    tak, idziesz do wiezienia na 6 lat. Zglos sie do najblizszego aresztu.

    optuje za tym zeby do stopki dopisywac oprocz motocykla - wiek autora i
    ilosc przejechanych km na motocyklu, a moze i to rozszezyc o punkty IQ ?

    (ps dla tych co maja male IQ: to taki zart, zarcik, joke. nie nalezy
    brac zbyt doslownie tego co napisalem powyzej)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2009-05-02 16:54:01
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > (ps dla tych co maja male IQ: to taki zart, zarcik, joke. nie nalezy brac
    > zbyt doslownie tego co napisalem powyzej)
    Ale ktorego powyzej??!!

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 6. Data: 2009-05-02 17:35:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Ale ktorego powyzej??!!

    ie podales w stopce rocznika i daty pierwszej samodzielnej jazdy
    motocyklem - czyli? nie gadam z Tobom :)

    --
    piomay
    71'

    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2009-05-02 17:43:56
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > No a ajkiu?

    sam se wybierz ktore z tych liczb to ajkiu :P

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-05-02 17:45:20
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > --
    > piomay
    > 71'
    > 88'
    No a ajkiu?
    --
    Bartek '73
    '87

  • 9. Data: 2009-05-02 18:04:44
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

> [...]
    >>> 71'
    >
    > sam se wybierz ktore z tych liczb to ajkiu :P
    >
    > --
    > piomay
    > www.piomay.riders.pl

    ' ?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 10. Data: 2009-05-02 18:14:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    >>> 71'
    >
    > sam se wybierz ktore z tych liczb to ajkiu :P
    Wychodzi, ze obaj trzymamy wysoki poziom ;)

    pozdr

    --
    Bartek'73
    '87 i rozbity czajnik 6