  • 1. Data: 2011-06-14 06:47:55
    Temat: Suzuki RM 85?
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    Cześć, zauważyłem pewną różnice w cenie między Suzuki RM 85, a innym
    crossem 85.
    Na allegro jest teraz wystawiony Suzuki RM 85 2008 rok za 5000zł i Yamaha
    YZ 85 2008 rok za 7000zł. Tak samo tłoki Wossner do tego Suzuki 200zł, do
    Yamahy 300zł, a do Kawasaki KX 85 500zł. Z czego ta różnica? Jeszcze
    drugie pytanie tłok Wossner to dobra firma?

  • 2. Data: 2011-06-14 07:02:02
    Temat: Re: Suzuki RM 85?
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    W dniu 2011-06-14 08:47, pitek08 pisze:
> [...]
    > tego Suzuki 200zł, do Yamahy 300zł, a do Kawasaki KX 85 500zł. Z
    > czego ta różnica? Jeszcze drugie pytanie tłok Wossner to dobra

    Szerloku gdzie Ty znalazłeś ceny tych tłoków? Bo jak patrzę na
    stronie

    http://www.wossner.pl/category.php?id_category=2

    to dla 85ccm wszystkie tłoki po 260zeta.