  • 1. Data: 2012-06-06 17:37:24
    Temat: Światełko odblaskowe na drodze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czy ktoś wie, jak sie fachowo nazywają te światełka odblaskowe, które się
    montuje na drogach w asfalcie? Potrzebuje kilka. Nie będę wydłubywał z
    drogi. Kupił bym, bo pewnie grosze kosztuje, ale nie wiem jak sie to
    nazywa, więc nie mogę znaleźć w sieci. Zapytanie o światełko odblaskowe
    droga zwraca jakieś breloczki :-)

  • 2. Data: 2012-06-06 18:00:15
    Temat: Re: Światełko odblaskowe na drodze
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > drogi. Kupił bym, bo pewnie grosze kosztuje, ale nie wiem jak sie to
    > nazywa, więc nie mogę znaleźć w sieci. Zapytanie o światełko

    Potocznie zwie sie to kocie oko:
    http://www.sklep.wimed.pl/pl/p/Punktowe-elementy-odb
    laskowe-Kocie-oko/156

    http://www.ceberd.pl/-p-108.html

    WM

  • 3. Data: 2012-06-14 03:06:33
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-06 17:37, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > z drogi. Kupił bym, bo pewnie grosze kosztuje, ale nie wiem jak sie to
    > nazywa, więc nie mogę znaleźć w sieci. Zapytanie o światełko odblaskowe

    A jednak może wydlub, pozniej daj sie zlapac, a nazwe przeczytasz sobie
    pozniej w uzasadnieniu wyroku :-)
    BTW - czytalem, ze gosciu, ktory ma na to patent (te Twoje kocie oczka)
    bierze jakis smieszne grosze od kazdej sztuki i calkiem niezle mu sie z
    tego zyje...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2012-06-21 12:29:28
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Nie takie znowuż grosze to kosztuje - prawie 8 zł/szt.
    To z kilometra drogi ładne parę złotych można zebrać - tylko potem byłaby dziwna
    oferta
    na Allegro : "pięć worków odblasków używanych sprzedam" :)

  • 5. Data: 2012-06-21 17:09:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > dziwna oferta
    > na Allegro : "pięć worków odblasków używanych sprzedam" :)

    Gdzie sprzedają?

  • 6. Data: 2012-07-01 23:41:25
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 12:29, sundayman pisze:
    > Nie takie znowuż grosze to kosztuje - prawie 8 zł/szt.

    Ale mi chodzilo o oplaty patentowe. A nie cene, ktora musze zaplacic
    producentowi. Z tych 8 zlotych, koszty patentu wynosza pewnie 1 gr.

    > To z kilometra drogi ładne parę złotych można zebrać - tylko potem
    > byłaby dziwna oferta
    > na Allegro : "pięć worków odblasków używanych sprzedam" :)

    ... wlasnorecznie zbieranych przy swietle pochodni w bezksiezycowa noc...

    Pozdro

    Maseł