  • 1. Data: 2012-06-12 17:48:42
    Temat: modelowanie łańcucha w Pro/E
    Od: "Tmasz Piasecki" <t...@g...pl>

    Witajcie!
    Próbuję w Pro/E WF 4.0 zamodelować łańcuch obracający kołem łańcuchowym. Mam
    zębatkę jak trzeba, ogniwko i zewnętrzne blaszki i problem jak to poskładać,
    żeby ładnie chodziło. Ten tutorial youtu.be/ZwTryvdmzD4 pokazuje wprawdzie
    łańcuch, ale dowiązany do szkicu. Chciałbym zrobić coś takiego jak tu
    youtu.be/iO8vaadx1bU tylko z dłuższym łańcuchem a definiowanie więzów dla
    każdego ogniwka (jak ma byc ich >20) to straszna robota..

    Z góry dzięki za przemyślenia i wskazanie kierunku,

    TomaszPe