  • 1. Data: 2011-09-26 20:07:13
    Temat: Świętujemy nowy numer alarmowy: 996
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Coś cichutko na tej grupie...

    Minister właściwy rozporządził:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead25&new
    s_cat_id=154&news_id=6924&layout=faq&page=text

    Urodził się nam nowy numer alarmowy: 996. Używać w razie zagrożenia
    terrorystycznego. Jakieś propozycje przykładowych scenariuszy użycia?
    Czyli "co poeta miał na myśli"?

    Marek

  • 2. Data: 2011-09-26 21:03:37
    Temat: Re: Świętujemy nowy numer alarmowy: 996
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 26.09.2011 22:07, MarekM wrote:

    > Urodził się nam nowy numer alarmowy: 996. Używać w razie zagrożenia
    > terrorystycznego. Jakieś propozycje przykładowych scenariuszy użycia?
    > Czyli "co poeta miał na myśli"?
    Cyberatak f sieci.

  • 3. Data: 2011-09-26 21:31:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekM napisał:
> [...]
    >

    > Urodził się nam nowy numer alarmowy: 996. Używać w razie zagrożenia
    > terrorystycznego. Jakieś propozycje przykładowych scenariuszy użycia?

    "Bąba" w szkole przed klasówką ;-)?

    Przemek

  • 4. Data: 2011-09-26 21:57:52
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-26 22:07, MarekM pisze:
> [...]
    >

    > Urodził się nam nowy numer alarmowy: 996. Używać w razie zagrożenia
    > terrorystycznego. Jakieś propozycje przykładowych scenariuszy użycia?

    A ten numer będzie miał swoje stanowiska zgłoszeniowe? I co, będzie
    opłacana następna służba na wypadek jakby Osama powstał z grobu?

    Czy raczej będzie podłączony pod jakieś 997? Wtedy co, będzie miał
    priorytet nad 997? Już teraz zdarza mi się wisieć 5 minut na 997, gdy
    chcę zgłosić bójkę pijaczków. Jak jeszcze dojdzie 996, to czas
    oczekiwania na połączenie z 997 urośnie do następnych wyborów
    parlamentarnych.

  • 5. Data: 2011-09-27 06:49:31
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Wrz, 23:57, Tomasz Wójtowicz pisze...

> [...]
    > chcę zgłosić bójkę pijaczków. Jak jeszcze dojdzie 996, to czas
    > oczekiwania na połączenie z 997 urośnie do następnych wyborów

    Wszystkie wywołania na 996 (z całego karaju) są kierowane bezpośrednio
    do Centrum Antyterrorystycznego ABW, Warszawa, Rakowiecka 2A

    Ircys

  • 6. Data: 2011-09-27 07:24:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wszystkie wywołania na 996 (z całego karaju) są kierowane bezpośrednio
    > do Centrum Antyterrorystycznego ABW, Warszawa, Rakowiecka 2A

    Ile prepaidów wystarczy afgańskim ekstremistom żeby całe to centrum
    przyblokować?

  • 7. Data: 2011-09-27 07:56:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

> [...]
    > chcę zgłosić bójkę pijaczków. Jak jeszcze dojdzie 996, to czas
    > oczekiwania na połączenie z 997 urośnie do następnych wyborów

    Błąd. Jeśli byłoby tak, jak piszesz, to wtedy mógłbyś dzwonić na 996 by
    zgłosić bójkę pijaczków - czekałbyś krócej ;-)

    Marek

  • 8. Data: 2011-09-27 09:16:38
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-09-27 09:56, MarekM pisze:

    > Błąd. Jeśli byłoby tak, jak piszesz, to wtedy mógłbyś dzwonić na 996 by
    > zgłosić bójkę pijaczków - czekałbyś krócej ;-)

    I dostać grzywny parę tysięcy PLN za używanie telefonu 996 do zgłaszania
    rzeczy nie związanych z atakiem terrorystycznym?

  • 9. Data: 2011-09-27 09:24:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > I dostać grzywny parę tysięcy PLN za używanie telefonu 996 do zgłaszania
    > rzeczy nie związanych z atakiem terrorystycznym?

    Zmieniono kodeks wykroczeń przy okazji zmiany PNK? :-)

  • 10. Data: 2011-09-27 10:32:14
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 11:16, Tomasz Wójtowicz wrote:
    /../
    > I dostać grzywny parę tysięcy PLN za używanie telefonu 996 do zgłaszania
    > rzeczy nie związanych z atakiem terrorystycznym?

    2 terrorystów leje się po mordach w parku.