  • 1. Data: 2015-10-15 22:38:24
    Temat: Sygnalizatory świetlne tworzą korki
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Rondo w Beverley w East Yorkshire to prawdziwy labirynt. 42 sygnalizatory świetlne
    regulują 20 "strumieni ruchu" oraz dziewięć przejść dla pieszych. Ludzie się gubią.
    Dochodzi do wielu stłuczek. Notorycznie tworzą się też korki. Chyba, że... wyłączy
    się światła.

    http://maximus.media/aktualnosci.html?id=791&t=sygna
    lizatory-swietlne-tworza-korki-na-skrzyzowaniach

  • 2. Data: 2015-10-15 23:00:53
    Temat: Re: Sygnalizatory świetlne tworzą korki
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    >Ludzie się gubią. Dochodzi do wielu stłuczek. Notorycznie tworzą się też
    >korki. Chyba, że... wyłączy się światła.

    Ameryki nie odkryłeś

  • 3. Data: 2015-10-16 00:15:01
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-15 o 23:00, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ameryki nie odkryłeś

    Stwierdzenie, że fakt zmniejszenia się korków na jednym skrzyżowaniu po
    wyłączeniu świateł jest dowodem, że powinno się je zlikwidować w całym
    kraju, uważam za conajmniej niepoważne.

  • 4. Data: 2015-10-16 00:28:40
    Od: JK <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.10.2015 o 00:15, PlaMa pisze:

    > Stwierdzenie, że fakt zmniejszenia się korków na jednym skrzyżowaniu po
    > wyłączeniu świateł jest dowodem, że powinno się je zlikwidować w całym
    > kraju, uważam za conajmniej niepoważne.

    Jakieś argumenty na poparcie tego twierdzenia?
    Czy tylko IMHO?

    JK

  • 5. Data: 2015-10-16 00:29:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 13:38:24 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    się światła.

    > http://maximus.media/aktualnosci.html?id=791&t=sygna
    lizatory-swietlne-tworza-korki-na-skrzyzowaniach

    Wylaczyli, czy postawili ?
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3214825/Junc
    tion-42-sets-traffic-lights.html
    http://www.mirror.co.uk/news/world-news/it-looks-lik
    e-fairground-drivers-6337085

    Ale z tymi swiatlami to chyba troche przesadzili ...

    J.

  • 6. Data: 2015-10-16 00:36:26
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-16 o 00:28, JK pisze:

    > Jakieś argumenty na poparcie tego twierdzenia?
    > Czy tylko IMHO?

    Bardzo proszę - znam skrzyżowanie na którym jak tylko padną światłą to
    korkuje się niemiłosiernie... szach mat.

  • 7. Data: 2015-10-16 11:08:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > http://www.mirror.co.uk/news/world-news/it-looks-lik
    e-fairground-drivers-6337085

    > Ale z tymi swiatlami to chyba troche przesadzili ...

    cieniasy. Galas postawił 64 :)
    <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,115597
    23,Rekordowe_skrzyzowanie__64_swiatla_i_zadne_nie_dz
    iala.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-10-16 11:39:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jak widać każdą pożyteczną rzecz można zepsuć. Optymalizacja ruchu na takim
    skrzyżowaniu, to dobre zadanie z teorii automatyki.
    Teraz widać, że zrobiono je źle. Albo jest za dużo punktów regulacji, albo
    zależności czasowe nie odpowiadają potrzebom.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-10-16 12:47:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 00:29, J.F. pisze:
> [...]
    > http://www.mirror.co.uk/news/world-news/it-looks-lik
    e-fairground-drivers-6337085

    > Ale z tymi swiatlami to chyba troche przesadzili ...

    Co ciekawe - wcześniej było tam zwykłe rondo i pewnie doskonale zdawało
    egzamin, Potem założyli światła i zrobili przejazdy na wskroś i
    posiekali niemiłosiernie...
    Porównajcie te 2 zdjęcia z powyższych źródeł. Google.maps pokazuje stan
    z 2010 r.
    https://www.google.pl/maps/place/Grovehill+Rd,+Bever
    ley,+East+Riding+of+Yorkshire+HU17+0JG,+Wielka+Bryta
    nia/@53.8430489,-0.4078301,175m/data=!3m1!1e3!4m2!3m
    1!1s0x4878c75f854ff2d1:0x476c4798bb9117f

    T.

  • 10. Data: 2015-10-16 13:06:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >
    > Ale z tymi swiatlami to chyba troche przesadzili ...
    >
    >Co ciekawe - wcześniej było tam zwykłe rondo i pewnie doskonale

    No - czy tak doskonale ... jakby spelnialo doskonale, to by nie
    zmieniali :-P

> [...]
    ania/@53.8430489,-0.4078301,175m/data=!3m1!1e3!4m2!3
    m1!1s0x4878c75f854ff2d1:0x476c4798bb9117f

    Zauwaz ze:
    a) w artykule pisza, ze to czesc obwodnicy, mozliwe ze cos sie
    zmienilo w okolicy i ruch wzrosl.
    O , na dole w googlu nawet zobaczysz ze droga Minster Way juz
    jest, a na zdjeciach tylko pola,

    b) na tym rondzie, ani w okolicy, na zdjeciach z googla zadnego
    przejscia dla pieszych nie ma. Pewnie dlatego, ze w Anglii piesi maja
    pierwszenstwo :-)
    Teraz przejscia sa. Ze swiatlami.

    J.