eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSymbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ? › Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?
  • Data: 2009-04-16 20:42:21
    Temat: Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałbym kupić telefon - nie mówie, że koniecznie Nokia, ale jako
    dlugoletni użytkownik tej marki od tego producenta zaczynam.
    Pasowałoby mi coś w stylu Noki 6267, tylko nie ma symbiana,
    jest też Nokia 6650, tylko na zdjęciach nie widać, zby miała drugi aparat do
    videorozmów.
    ostatecznie zastanawiam się nad E66 ( miałem E51 i była OK ) tylko w tygo
    typu telefonach martwi mnie mocowanie i jego wytrzymałość.

    Pozdrawiam
    Piotr