  • 1. Data: 2009-04-16 20:42:21
    Temat: Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Chciałbym kupić telefon - nie mówie, że koniecznie Nokia, ale jako
    dlugoletni użytkownik tej marki od tego producenta zaczynam.
    Pasowałoby mi coś w stylu Noki 6267, tylko nie ma symbiana,
    jest też Nokia 6650, tylko na zdjęciach nie widać, zby miała drugi aparat do
    videorozmów.
    ostatecznie zastanawiam się nad E66 ( miałem E51 i była OK ) tylko w tygo
    typu telefonach martwi mnie mocowanie i jego wytrzymałość.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-17 05:49:25
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Piotr pisze:
    > jest też Nokia 6650, tylko na zdjęciach nie widać, zby miała drugi aparat do
    > videorozmów.

    To ja cos o 6650, uzywam jej od sierpnia '08
    ma drugi aparat, ale nawet z tego pierwszego zdjecia sa IMO jakosci
    porownywalnej do dobrych aparatow 640x480
    Poza tym gps ok, uzywam tego co dostalem z ery czyli NokiaMaps,
    aczkolwiek ze wzgledu na specyfike moich wyjazdow czesciej nawiguje sie
    cb-radiem, a telefon tylko wrazie czego, zeby latwiej bylo znalezc...
    (nie dlatego ze gps nie specjalny, wczesniej mialem MDA i automape ale
    sprzedalem bo nawigacji uzywam juz dosc rzadko)
    Jakos mocno nie eksploatuje tego telefonu jesli chodzi o rozne programy,
    mam tam jedynie eramail. Bateria duza gabarytowo, mi wytrzymuje 2 dni
    przy ok. 30 min wychodzacych i 30?min przychodzacych
    Najwieksza IMO wada tego telefonu sa dotykowe przyciski na zewnetrznym
    ekranie ktorych nie da sie wylaczyc- telefon potrafi sie sam odblokowac
    i np. zmienic profil!, jedyne rozwiazanie to niewygodne czasowe
    blokowanie klawiatury lub jeszcze bardziej niewygodne blokowanie
    klawiatury na haslo...

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz