  • 1. Data: 2010-01-16 14:36:41
    Temat: Symulator jazdy po lewej stronie (UK)
    Od: "omega_fan" <o...@n...com>

    Witam,

    czy jest jakiś symulator jazdy po lewej stronie drogi?
    Chciałbym poćwiczyć przed wyjazdem do UK ;)

  • 2. Data: 2010-01-16 17:33:24
    Temat: Re: Symulator jazdy po lewej stronie (UK)
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy jest jakiś symulator jazdy po lewej stronie drogi?
    > Chciałbym poćwiczyć przed wyjazdem do UK ;)

    Tak na szybko to mam taki pomysl, ze siadasz tylem do monitora
    a przodem do lustra tak aby obraz z monitora byl widoczny w lustrze.
    No i juz mozesz smigac lewostronnie;)

  • 3. Data: 2010-01-16 18:40:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak na szybko to mam taki pomysl, ze siadasz tylem do monitora
    > a przodem do lustra tak aby obraz z monitora byl widoczny w lustrze.

    No świetny pomysł - skręcasz w lewo a "auto" jedzie w prawo, po prostu
    rewelacyjna rada!

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-01-16 19:23:33
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No świetny pomysł - skręcasz w lewo a "auto" jedzie w prawo, po prostu
    > rewelacyjna rada!
    Wypij do tego flaszke, bedzie w sam raz
    jak bedziesz chcial skrecic w prawo to skrecisz w prawo (krecac w lewo)
    ;)

  • 5. Data: 2010-01-16 22:07:42
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    omega_fan wrote:
    > Witam,
    >
    > czy jest jakiś symulator jazdy po lewej stronie drogi?
    > Chciałbym poćwiczyć przed wyjazdem do UK ;)

    nie ma się czego bać - serio...
    o ile jeszcze będzie automat to po 1 dniu nie ma najmniejszego problemu

    dla mnie większym problemem było skręcenie na drodze szybkiego ruchu w
    prawo - instynktownie zbliżyłem się do .. prawej krawędzi ;)
    ale ogólnie jest ok :)

    --
    limken polimken

  • 6. Data: 2010-01-17 02:51:07
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** limken pisze tak:

    > nie ma się czego bać - serio...

    tylko jak auta wyskakują zza krzaków po złej stronie
    to się troche wymiotować chce ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2

  • 7. Data: 2016-01-22 00:36:23
    Od: b...@g...com

    Prosze cie bardzo: http://symulatorjazdysamochodem.pl

  • 8. Data: 2016-01-22 00:36:57
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 16 stycznia 2010 14:36:41 UTC+1 użytkownik omega_fan napisał:
    > Witam,
    >
    > czy jest jaki? symulator jazdy po lewej stronie drogi?
    > Chcia?bym po?wiczy? przed wyjazdem do UK ;)

    prosze cie bardzo:) symulatorjazdysamochodem.pl

  • 9. Data: 2016-01-22 00:37:33
    Od: b...@g...com

    Wpisz sobie w goglownie city car driving polska