  • 1. Data: 2014-07-03 15:48:30
    Temat: Szczelnosc klimy DC - kogo polecacie?
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    Po 4 latach wraca do mnie przypadek szczelnosci ukladu. Objaw taki, ze prawdopodobnie
    czynnik dal noge (na 90%-pozostale 10% to ew. czujnik cisnienia w ukladzie).
    Sprezarka zalacza normalnie.
    Mam srednie doswiadczenia z warsztatami na Kijowskiej i Gorczewskiej a nie chce mi
    sie jezdzic od warsztatu do warsztatu i zastanawiac sie czy wreszcie CI tutaj znajda
    wyciek.
    Czy ktos naprawial szczelnosc i moze kogos polecic? Sprawdzalem w archiwum i wychodzi
    mi na razie tylko Kulczynskiego 14.
    Dzieki
    --
    Dman-666

  • 2. Data: 2014-07-03 21:45:14
    Temat: Re: Szczelnosc klimy DC - kogo polecacie?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jul 2014 06:48:30 -0700 (PDT), Dman666 <d...@g...com>
    wrote:

    >Czy ktos naprawial szczelnosc i moze kogos polecic?

    Mnie, jako tako, sprawę załatwił serwis na Szyszkowej. Górczewska to
    wysokie ceny, zero konkretów. Na Kulczyńskiego byłem tylko celem
    napełnienia układu jakieś trzy lata temu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-07-04 10:49:42
    Temat: Re: Szczelnosc klimy Poznan - kogo polecacie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...
    > Po 4 latach wraca do mnie przypadek szczelnosci ukladu. Objaw taki, ze
    > prawdopodobnie czynnik dal noge (na 90%-pozostale 10% to ew. czujnik
    > cisnienia w ukladzie). Sprezarka zalacza normalnie.

    Ja mam podobne pytanie, ale dotyczace Poznania.
    Synowi swiezo uzupelniony czynnik (z kontrastem) zwial w kilka tygodni, wiec
    trzeba by poszukac któredy zwial i naprawic.

  • 4. Data: 2014-07-04 12:31:13
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 21:45:14 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:

    > Mnie, jako tako, sprawe zalatwil serwis na Szyszkowej.

    Ooo, wlasnie tego szukalem w archiwum, ale nigdzie nie napisales gdzie w koncu
    wyladowales. Szyszkowa 68 rozumiem...Dzieki.

    > Gorczewska to
    > wysokie ceny zero konkretow.

    Ustalilismy to wlasnie 3 lata temu...szkoda czasu.

    > Na Kulczynskiego bylem tylko celem napelnienia ukladu jakies trzy lata temu.

    OK. To tez dobrze wiedziec.

    --
    Dman-666

  • 5. Data: 2014-07-14 20:25:27