  • 1. Data: 2014-07-04 08:42:16
    Temat: Jak to jest z radarami?
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Tyko-zolte-fotora
    dary-moga-robic-zdjecia,wid,16721822,wiadomosc.html

    Czy to jest wiarygodna informacja? Na trasie Kraków-Olkusz jest tylko
    jeden "żółty" radar, a kierowcy w większości przypadków zwalniają
    przed wszystkimi.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-07-04 08:58:27
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ilkenau" napisał w wiadomości grup
    com...

[...]

    --------------------------

    Bo kieowcy (nie mylić z kierowcy) jak widzą fotoradar to zwalniają do 50
    km/h albo jeszcze wolniej i nie ważne jakie jest ograniczenie.
    Mam przykład u siebie na wjeździe do Koszalina na DK6 (okolice Starych
    Bielic) obowiązuje 70km/h a jak ktoś z "obcą" rejestracją jedzie i zauważy
    znak pomiaru prędkości lub sam fotoradar od razy z 80-90 km/h zwalnia do
    50 - 40 km/h. Po co i na co ? Z tyłu wszyscy odrazy cisną hamulce i powstaje
    korek o stłuczkach nie wspominając. Najgorzej teraz w wakacje, gdy ruch
    duży bo morze niedaleko. Wrrr ;)

  • 3. Data: 2014-07-04 09:00:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.07.2014 08:42, Ilkenau pisze:
> [...]
    >
    > Czy to jest wiarygodna informacja? Na trasie Kraków-Olkusz jest tylko
    > jeden "żółty" radar, a kierowcy w większości przypadków zwalniają

    Antyradar mi nie piszczy od dłuższego czasu już przy nie żółtych.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-07-04 09:35:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-04 09:00, anacron pisze:
    > Antyradar mi nie piszczy od dłuższego czasu już przy nie żółtych.

    jaki model i jak go oceniasz?

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-07-04 09:45:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.07.2014 09:35, dddddddd pisze:
> [...]

    Escort Passport 9500iX albo Xi nie pamiętam dokładnie. Iskry łapie z
    około kilometra, ale czasami masz 100m do FR który od tyłu trzepie.
    Generalnie się sprawdza. W zestawie z Yansikiem i CB jestem nieuchwytny
    dla służb "podatkowych", o ile ich sprzęt się nie pomyli i niesłusznie
    naliczy mi prędkość, która nie jest moją.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-07-04 10:10:06
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-04 09:45, anacron pisze:

> [...]
    > dla służb "podatkowych", o ile ich sprzęt się nie pomyli i niesłusznie
    > naliczy mi prędkość, która nie jest moją.

    myślałem że jakiś nowy wynalazek :) mam dokładnie ten sam model, na te
    nowe kwadraciaki się nie sprawdza- łapie tylko jak jesteś tuż przy nim.
    Na stare puszki i FR w nieoznakowanych samochodach czy trójnogi w
    krzakach idealny. Dodatkowo mam tylko CB, janosika bardzo rzadko używam
    (raczej jak chcę korki ominąć)

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-07-04 13:00:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 04 Jul 2014 10:10:06 +0200
    dddddddd <f...@e...com> wrote:

    > janosika bardzo rzadko używam
    > (raczej jak chcę korki ominąć)

    ???
    Aktualność ich map sięga chyba roku wstecz, więc z tym omijaniem korków to można się
    na niezłą minę posadzić, szczególnie w obcym terenie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 8. Data: 2014-07-04 13:50:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-04 13:00, szerszen pisze:

    > ???
    > Aktualność ich map sięga chyba roku wstecz, więc z tym omijaniem korków to można
    się na niezłą minę posadzić, szczególnie w obcym terenie.

    W Yanosiku?
    Przecież widać na bieżąco. Jest gdzieś wypadek czy inne zdarzenie
    drogowe, to już po chwili droga w Yanosiku "czerwienieje". Po chwili,
    nie po godzinach czy dniach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2014-07-04 13:59:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 04 Jul 2014 13:50:13 +0200
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > W Yanosiku?

    No przecież.

    > Przecież widać na bieżąco.

    Co ci widać na bierząco, zdażenia drogowe jedynie, jak ktoś zgłosi.

    Piszę o aktualności map, a nie tego co się na drogach dzieje.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 10. Data: 2014-07-04 14:00:33
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Adam wydumał(a) w news:lp64dm$ko4$1@usenet.news.interia.pl :
    > W Yanosiku?
    > Przecież widać na bieżąco. Jest gdzieś wypadek czy inne zdarzenie drogowe,
    > to już po chwili droga w Yanosiku "czerwienieje". Po chwili, nie po
    > godzinach czy dniach.

    Szerszeń chyba nie bardzo kuma jak działa Yanosik :/
    --
    Michael________(TM)