  • 1. Data: 2014-07-03 02:44:13
    Temat: Regeneracja dwumasy
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Zbliża się ten nieuchronny moment, że będę potrzebował DOBRZE zregenerować
    koło dwumasowe, tarczę sprzęgła oraz docisk.
    Proszę o namiary na sprawdzony zakład zajmujący się tego typu usługami.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 2. Data: 2014-07-03 09:22:01
    Temat: Re: Regeneracja dwumasy
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-03 02:44, WOJO pisze:
> [...]
    > zregenerować koło dwumasowe, tarczę sprzęgła oraz docisk.
    > Proszę o namiary na sprawdzony zakład zajmujący się tego typu usługami.
    Tu masz namiary:
    1 Maja 1-3 J. Gąbka.
    Dobry fachura.

    Jacek

  • 3. Data: 2014-07-03 11:53:24
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    > Zbliża się ten nieuchronny moment, że będę potrzebował DOBRZE
    > zregenerować koło dwumasowe, tarczę sprzęgła oraz docisk.
    > Proszę o namiary na sprawdzony zakład zajmujący się tego typu usługami.

    Polecam:
    http://www.broomer.pl/firmy/bremzer--sprzegla-regene
    racja,-sprzedaz,-kola-zamachowe-dwumasowe-182152.htm

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2014-07-03 19:51:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > zregenerować koło dwumasowe, tarczę sprzęgła oraz docisk.
    > Proszę o namiary na sprawdzony zakład zajmujący się tego typu usługami.

    Regeneracja koła dwumasowego jest zwyczajnie nieopłacalna więc nikt jej
    dobrze nie robi.
    Nabicie tarczy i szlif docisku to już prosta sprawa.

    Lewis

  • 5. Data: 2014-07-03 20:29:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:

    > Regeneracja koła dwumasowego jest zwyczajnie nieopłacalna więc
    > nikt jej dobrze nie robi.

    Czy mozna koło dwumasowe zregenerować spawarką? :)

    > Nabicie tarczy i szlif docisku to już prosta sprawa

    Czy przegrzany docisk (fioletowy) jest do wyrzucenia? Czy przegrzane
    słoneczko wiotczeje?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

  • 6. Data: 2014-07-03 21:45:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 03 Jul 2014 20:29:50 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Czy mozna koło dwumasowe zregenerować spawarką? :)

    Są tacy co tak robią :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2014-07-03 22:16:55
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]
    > zregenerować koło dwumasowe, tarczę sprzęgła oraz docisk.
    > Proszę o namiary na sprawdzony zakład zajmujący się tego typu usługami.

    Chcesz REGENEROWAĆ tarczę i docisk?

    Ja bym poszedł krok dalej - regeneracja klocków hamulcowych :D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2014-07-03 22:37:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > Są tacy co tak robią :)

    sam bym tak zrobił :)

  • 9. Data: 2014-07-03 23:13:23
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    > Regeneracja koła dwumasowego jest zwyczajnie nieopłacalna więc nikt jej dobrze
    > nie robi.
    > Nabicie tarczy i szlif docisku to już prosta sprawa.

    jeżdżę od roku na zregenerowanej dwumasie autem które ma moc podniesioną ze 105
    na 180KM i jak na razie wszystko śmiga więc się da i się opłaca widać

    Pzdr
    Piotr

  • 10. Data: 2014-07-03 23:30:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-03 23:13, X-Man pisze:
> [...]
    >
    > jeżdżę od roku na zregenerowanej dwumasie autem które ma moc podniesioną
    > ze 105 na 180KM i jak na razie wszystko śmiga więc się da i się opłaca

    Ile zrobiłeś przez ten rok?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl