  • 1. Data: 2011-05-11 19:02:21
    Temat: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jest sposób na uzyskanie aktywnego opengl w szopie CS4 przy grafice
    zintegrowanej? (i5 2500k+Q67) Bo nie chce mi się znowu wsadzać piecyka
    do budy, poza tym że np. hd z youtuba chodzi znacznie płynniej niż z z
    GF220 (a także stary program na vesie do projektowania pcb).

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 2. Data: 2011-05-12 19:55:39
    Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2011 21:02:21 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > do budy, poza tym że np. hd z youtuba chodzi znacznie płynniej niż z z
    > GF220 (a także stary program na vesie do projektowania pcb).

    Grafika zintegrowana Intela generalnie nie wspiera nic w warstwie
    sprzętu (może nieco przesadzam, ale poza wspieraniem dekodowania MPEG
    2/4/AVC to nie za wiele potrafi), za to wspomaga się sterownikami przy
    każdej okazji, więc nawet gdyby, to niewiele by to dało.
    Już lepiej wrzucić najtańszego GF czy Radka.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2011-05-12 20:46:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-12 21:55, Sylwester Zarębski pisze:
> [...]
    > każdej okazji, więc nawet gdyby, to niewiele by to dało.
    > Już lepiej wrzucić najtańszego GF czy Radka.

    Szkoda, bo akurat cała reszta chodzi mi lepiej na Sandy Brigde niż na
    Nvidii, no ale szop to ma wszystko na odwrót...

    --
    pozdrawia Adam
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po

  • 4. Data: 2011-05-13 11:09:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-11 21:02:21 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Jest sposób na uzyskanie aktywnego opengl w szopie CS4 przy grafice
    > zintegrowanej? (i5 2500k+Q67)

    Wg. Adobe te karty zintegrowane są wspierane w CS5:

    Intel ?Intel HD Graphics ?Intel GMA 4-Series Chipset ?Intel HD Graphics
    Family ?Intel HD Graphics P3000
    http://kb2.adobe.com/cps/831/cpsid_83117.html

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-05-14 09:22:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-13 13:09, de Fresz pisze:
    > Wg. Adobe te karty zintegrowane są wspierane w CS5:

    Ano wspiera. Potestowałem, w sumie przesiadka ma sens, zwłaszcza ze
    względu na acr (lepsza kontrola cieni, szum chromatyczny całkowicie do
    ogarnięcia). Poza tym trochę szybciej wszystko. Cztery rdzenie mają co
    robić.

    --
    pozdrawia Adam
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 6. Data: 2011-05-14 09:44:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-14 11:22, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > względu na acr (lepsza kontrola cieni, szum chromatyczny całkowicie do
    > ogarnięcia). Poza tym trochę szybciej wszystko. Cztery rdzenie mają co

    Nowy ACR jest fajny do obróbki bitmap w ogóle, a nie tylko rawów. Np. do
    zdjęcia z komóry:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/acr64jpg.j
    pg
    Właściwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy ktoś
    zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji (co będzie teoretycznie nielegalne,
    choć sam acr jest do pobrania bezpłatny).

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 7. Data: 2011-05-14 19:02:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 11:44, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji (co będzie teoretycznie nielegalne,
    > choć sam acr jest do pobrania bezpłatny).

    To jest to?
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=5776

    Jak poprawić zdjęcie z telefonu, żeby było takie ładne jak Twoje?

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-05-14 19:26:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-14 21:02, animka pisze:
    > To jest to?
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=5776

    Tak, z tym, że najnowsze ma numer 6.4 i nie chodzi z niczym starszym od CS5.

    > Jak poprawić zdjęcie z telefonu, żeby było takie ładne jak Twoje?

    No... trzeba machać tamtymi suwaczkami :)

    --
    pozdrawia Adam
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 9. Data: 2011-05-14 23:10:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:26, Janko Muzykant pisze:

    > Tak, z tym, że najnowsze ma numer 6.4 i nie chodzi z niczym starszym od CS5.

    > No... trzeba machać tamtymi suwaczkami :)

    W tym co podałam wyżej nie ma żadnych suwaczków. Jest jakaś kompresja
    plików.
    W Adobe CS5 suwaczki są i trochę da się podrasować zdjęcie.
    Ściągnę jeszcze 6.4 i sprawdzę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-05-16 08:22:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-14 11:44:25 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Właściwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy ktoś
    > zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

    Już ktoś zrobił. Dołożył do tego funkcje zarządzania biblioteką, edycję
    tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

    de Fresz