  • 1. Data: 2013-01-25 19:05:50
    Temat: Scudo/Jumpy/Expert po 2006 (wersje osobowe) pytania
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    Witam,

    mam pytania odnośnie w/w samochodów bo przymierzam się do któregoś z nich.
    - na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie?
    - czy ktoś jeździł takim samochodem z silnikiem benzynowym (jest parę
    citroenów z lpg w ogłoszeniach)?
    - czy warto kupować wersje krótką (mały bagażnik przy wszystkich
    fotelach) - bo w taką celuję?
    - jak wygląda komfort jazdy przy 130-140 kmh (autostrada)?
    - czy są istotne różnice między między poszczególnymi samochodami?
    - jak wygląda sprawa części (czy oprócz el. nadwozia części mechaniczne
    są takie same)?
    - czy istotne różnice między poszczególnymi "producentami"?
    - czy silniki 120-160 (2l td) różniły się tylko oprogramowaniem?

    samochód ma być dla rodziny z 3 małymi dziećmi (foteliki), wielkość mnie
    ani małżonki nie przeraża (jeździliśmy t4 aab).

    Pozdrawiam
    HvS