  • 1. Data: 2009-12-25 22:43:17
    Temat: ale pogoda była
    Od: trud <t...@o...eu>

    Taka piękna pogoda dziś była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
    i tylko raz chcieli mnie zabić.
    To są dopiero święta.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-12-25 23:01:35
    Temat: Re: ale pogoda była
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Taka piękna pogoda dziś była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
    > i tylko raz chcieli mnie zabić.
    > To są dopiero święta.

    Ja tez dzisiaj pojezdzilem. Nie wiadomo kiedy znowu trafi sie taka temp. za
    oknem! Fajnie bylo poodkrecac:D

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-12-26 22:29:43
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 25 Gru, 23:43, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Taka piękna pogoda dziś była. Polatałem po okolicy, motorek przewietrzyłem
    > i tylko raz chcieli mnie zabić. To są dopiero święta.

    zazdraszczać, 1/2 soboty spedzilem na szukaniu kluczykow bo tez chcica
    brała a jak juz znalazlem to bylo po kielonku do sledzia
    bedzie musialo wystarczyc po garazu pod-osiedlowym...
    z.