  • 1. Data: 2009-07-26 18:52:58
    Temat: Szukam - darmowych szablonów css
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    Postanowiłem skorzystać z szablonu. Znacie coś oprócz
    freecsstemplates.com i templatki.com ?

    TIA
    --
    Life is great, but still... we're all trapped. Each of us is stuck being
    who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this

  • 2. Data: 2009-07-26 23:03:05
    Temat: Re: Szukam - darmowych szablonów css
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    P.K.D pisze:
    > Postanowiłem skorzystać z szablonu. Znacie coś oprócz
    > freecsstemplates.com i templatki.com ?

    http://www.openwebdesign.org/
    http://www.mastertemplates.com/
    http://www.oswd.org/
    http://www.opensourcetemplates.org/ - Polecam szczególnie
    http://www.ex-designz.net/template/tempcat.asp?cat_i
    d=13 - Tutaj też kilka ciekawych

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 3. Data: 2009-07-26 23:06:47
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    vcore pisze:

    > http://www.openwebdesign.org/
> [...]
    Jeszcze to jest warte uwagi - szczególnie te na początku
    http://www.solucija.com/free-templates

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-07-28 15:11:01
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-07-27 01:06, vcore pisze:

    d=13 - Tutaj też

    > Jeszcze to jest warte uwagi - szczególnie te na początku
    > http://www.solucija.com/free-templates

    Dzięki. Kurde brat mnie poprosił, żebym mu stronkę dla jego firmy
    oświetleniowej zrobił... dawno nic nie pisałem, a on se wymyślił, żeby
    strona była jak scena z reflektorami i w ogóle... chyba dam sobie spokój
    powiem mu, żeby poczekał jak będzie miał pieniądze i zlecił jakiemuś
    profesionaliście...

  • 5. Data: 2009-07-28 15:29:59
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-07-28 17:11, P.K.D pisze:

> [...]
    > strona była jak scena z reflektorami i w ogóle... chyba dam sobie spokój
    > powiem mu, żeby poczekał jak będzie miał pieniądze i zlecił jakiemuś

    A tak z ciekawości ile by zrobienie takiej strony kosztowało? Ma być
    scena "naokoło" i menu gdzie w jego elementach są reflektory i jak się
    najedzie na element to się zapala reflektor. Elementy menu: o firmie,
    kontakt, nasze imprezy, cennik, sprzęt. I tak zrobić stronę, żeby brat
    mógł później sam dodawać nowe imprezy (czyli php i mysql i do tego
    formularz w html który by obsługiwał brat:). Ile za to?:D

  • 6. Data: 2009-07-29 11:11:32
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "P.K.D" <g...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sam dodawać nowe imprezy (czyli php i mysql i do tego formularz w html
    > który by obsługiwał brat:). Ile za to?:D

    Nie formularz html i zapisz phpem do mysql tylko jakiś CMS.
    Za jakieś 2500 by mu niejedna firma zrobiła.

    lamer

  • 7. Data: 2009-07-29 16:16:11
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-07-29 13:11, lamer pisze:
    > Użytkownik "P.K.D" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie formularz html i zapisz phpem do mysql tylko jakiś CMS.
    > Za jakieś 2500 by mu niejedna firma zrobiła.
    >
    > lamer

    Hmm może być cms, 2500 to nie drogo. Tak z formularzem wyskoczyłem bo
    sam kiedyś stronę klanu swojego robiłem (miałem wtedy 16l.) i wszystko w
    formularzach tzn. dodawanie nowego członka, prośby o dodanie do klanu,
    filmiki z pojedynków zrobiłem na stronce "admin" i dodawałem treści
    formularzy do bazy mysql a później wyświetlałem.