  • 1. Data: 2010-05-29 13:09:43
    Temat: Szukam opisu MB86A15
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Witam.

    Poszukuję opisu rejestrów układu MB86A15A. Czy ktoś z Was ma dokumentację
    albo jakiś namiar na nią?

    Michał

  • 2. Data: 2010-05-31 16:16:53
    Temat: Re: Szukam opisu MB86A15
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    "Michał Lankosz" wrote:

    > Witam.
    >
    > Poszukuję opisu rejestrów układu MB86A15A. Czy ktoś z Was ma dokumentację
    > albo jakiś namiar na nią?
    >
    > Michał

    Zapytaj o dokumentacje do Sony CXM3002. To ten sam chip ale w wykonaniu Sony.

    MB86A15 nie jest już produkowany. Fujitsu i Sony rozwiązały spółkę powołaną
    do
    jego produkcji.
    Fuji udostępnia jedynie chip MB86667 który jest MB86A15 ale pozbawionym
    wbudowanego syntezatora w.cz. Trzeba dołożyć zewnętrzny front analogowy.

    W sumie to był całkiem dobry chip, tyle tylko, że pozbawiony możliwości
    automatycznego
    wykrywania SR, a to na dzień dzisiejszy jest funkcją "must have" w
    demodulatorach
    QPSK.

  • 3. Data: 2010-06-03 15:16:25
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > automatycznego
    > wykrywania SR, a to na dzień dzisiejszy jest funkcją "must have" w

    Z opisem do Sony też kiepskawo. Znalazłem jakiś adres e-mail na stronie
    http://www.pro.sony.eu/biz/view/ShowContent.action?s
    ite=biz_en_EU&contentId=1172517883205
    Napiszę. A nóż uda się otrzymać materiały.
    Mam moduł odbiornika i tylko częściowy opis do niego.

    Dziękuję bardzo za podpowiedzi.

    Michał