  • 1. Data: 2011-09-21 11:40:36
    Temat: Szukam układu MC145407DW
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Szanowni Państwo,

    szukam starego, nieprodukowanego układu MC145407DW nadajnika/odbiornika
    RS-232, który właśnie spalił się w cennym module ewaluacyjnym.
    Proszę o ewentualną wiadomość na grupie lub adresem e-mail.

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2011-09-21 12:02:17
    Temat: Re: Szukam układu MC145407DW
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.09.2011 13:40, schrieb Roman Rumian:
> [...]
    > RS-232, który właśnie spalił się w cennym module ewaluacyjnym.
    > Proszę o ewentualną wiadomość na grupie lub adresem e-mail.
    Są do kupienia w Chinach, 0.10$ FOB ShenZen. Ale na serio, to nie możesz
    twój moduł przefastrygować na MAX232? Są bardzo podobne, pewnie tylko
    nogi poprzestawiać trzeba.

    Waldek

  • 3. Data: 2011-09-21 12:08:35
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2011-09-21 14:02, Waldemar Krzok pisze:
    (...)
    > Są do kupienia w Chinach, 0.10$ FOB ShenZen. Ale na serio, to nie możesz
    > twój moduł przefastrygować na MAX232? Są bardzo podobne, pewnie tylko
    > nogi poprzestawiać trzeba.
    >
    > Waldek
    Mogę, ale to trochę kombinacji, będzie brzydko wyglądać, a nie ma
    odpowiednika co do wyprowadzeń. Jak się nie znajdzie, wtedy będę kombinował.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 4. Data: 2011-09-21 15:36:44
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/21/2011 07:40 AM, Roman Rumian wrote:
> [...]
    > RS-232, który właśnie spalił się w cennym module ewaluacyjnym.
    > Proszę o ewentualną wiadomość na grupie lub adresem e-mail.

    Są na ebayu. Najbliższy PL jest chyba w UK.

    j.

  • 5. Data: 2011-09-23 07:59:27
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > RS-232, który właśnie spalił się w cennym module ewaluacyjnym.
    > Proszę o ewentualną wiadomość na grupie lub adresem e-mail.

    Może tu:

    http://elektronik-service.com.pl/towar-3620-mc145407
    dw.html

    Maciek

  • 6. Data: 2011-09-26 07:33:25
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2011-09-23 09:59, Maciek pisze:
    > Może tu:
    >
    > http://elektronik-service.com.pl/towar-3620-mc145407
    dw.html

    A mają ten układ? Bo tak strzelając to ja bym szukał niższej ceny. 10x
    taniej jest np. tu
    http://www.lewandowscy.pl/sklep/product_info.php/cPa
    th/0_96/products_id/178801
    i tu