  • 1. Data: 2012-12-17 08:52:38
    Temat: Szybkostrzelna małpka
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Czy istnieje szybkostrzelna małpka - szybkostrzelna w znaczeniu szybkiego
    ustawienia autofokusa i wyzwolenia migawki, pozwalająca np. na
    fotografowanie dzieci czy zwierząt w ruchu? Pozostałe parametry
    nieistotne - to znaczy nie musi mieć niskoszumiącej matrycy, superzooma,
    hiperwielkiej matrycy itd. - chodzi tylko o szybkość "strzelenia" fotki.
    Istotna tylko cena - jak najtaniej oczywiście. No i nowe, bo na prezent.
    Pomóżcie!

    --
    Miranda

  • 2. Data: 2012-12-17 10:02:34
    Temat: Re: Szybkostrzelna małpka
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-17 08:52, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
    > Czy istnieje szybkostrzelna małpka - szybkostrzelna w znaczeniu
    > szybkiego ustawienia autofokusa i wyzwolenia migawki, pozwalająca np. na
    > fotografowanie dzieci czy zwierząt w ruchu?

    Tu bym po prostu szukał aparatu z automatycznym trybem robienia zdjęć
    obiektom w ruchu.
    Prywatnie małpki nie posiadam, ale w kompakcie Sony przy ustawieniu
    "SCN" w wyborze sceny mam m.in. "Zaawansowane fot. sport. - Ustawia
    ostrość przewidując ruch obiektu", ale trudno mi coś więcej o tym
    napisać, bo użyłem chyba tylko raz przy okazji wyścigu kolarskiego.
    Pamiętam tyle, że nie wszystkie wyszły dobrze, ale zrobiłem
    wystarczająco dużo, by kilka dobrych się znalazło.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-12-17 10:10:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-17 10:02, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > Pamiętam tyle, że nie wszystkie wyszły dobrze, ale zrobiłem
    > wystarczająco dużo, by kilka dobrych się znalazło.

    PS - Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem 'jak najtaniej' w odniesieniu
    do prezentu. Jak kupisz jakiegoś starocia (mowa o dacie wprowadzenia na
    rynek) za 250 zł, to żadne "tryby" nie pomogą - zdjęcia nie będą
    wychodzić, zwłaszcza dzieciakom, bo ich ruchy są mniej przewidywalne od
    zwierzęcych (jak dla mnie).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-12-17 10:12:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > hiperwielkiej matrycy itd. - chodzi tylko o szybkość "strzelenia" fotki.
    > Istotna tylko cena - jak najtaniej oczywiście. No i nowe, bo na prezent.

    Jakaś z małą matrycą i trybem manualnym, ustawiona na hiperfokalną
    (często zamiast manualnego ostrzenia jest pozycja: nieskończoność)

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 5. Data: 2012-12-17 10:26:10
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >hiperwielkiej matrycy itd. - chodzi tylko o szybkość "strzelenia" fotki.
    >Istotna tylko cena - jak najtaniej oczywiście. No i nowe, bo na prezent.

    Miranda - wez nowe malpki Nikona. Przeca one robia
    zdjecie zanim nacisniesz spust - czyz mozna szybciej?