  • 1. Data: 2012-12-15 13:53:57
    Temat: aparat do Afryki równikowej
    Od: adal <a...@a...eu>

    Co polecicie, nie chce wozić się z lustrzanką.
    ?!
    Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie.
    Teraz mam Nikona D90 i trochę optyki.

  • 2. Data: 2012-12-15 13:57:46
    Temat: Re: aparat do Afryki równikowej
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 13:53, adal pisze:
    > Co polecicie, nie chce wozić się z lustrzanką.
    > ?!
    > Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie.
    > Teraz mam Nikona D90 i trochę optyki.

    Ale że co? Gorąco tam będzie i większość powszechnie dostępnych aparatów
    ma zbyt wąski zakres temperatury pracy?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-12-15 14:14:18
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-12-15 13:53, adal pisze:
    > Co polecicie, nie chce wozić się z lustrzanką.
    > ?!
    > Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie.
    > Teraz mam Nikona D90 i trochę optyki.

    Ja bym wziął wprost sprzęt wprost przeciwny niż na biegun...
    pwz

  • 4. Data: 2012-12-15 15:37:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 14:14, pwz pisze:

    > Ja bym wziął wprost sprzęt wprost przeciwny niż na biegun...

    Ale północny czy południowy? Bo wiesz, na północnym nie ma pingwinów, a
    na półkuli południowej żyją sobie nawet pod równikiem, choć raczej nie w
    Afryce, więc jest to dość istotna kwestia.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-12-15 15:52:29
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-12-15 13:53, adal pisze:
    > Co polecicie, nie chce wozić się z lustrzanką.
    > ?!
    > Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie.
    > Teraz mam Nikona D90 i trochę optyki.

    Jeśli planujesz jakiś dalszy wypad plenerowy, to przede wszystkim
    zadbaj o zasilanie (drugi akumulator).

  • 6. Data: 2012-12-15 16:02:01
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 15:52, trolling tone pisze:

    > Jeśli planujesz jakiś dalszy wypad plenerowy, to przede wszystkim
    > zadbaj o zasilanie (drugi akumulator).

    U DON'T SAY?... CAPTAIN OBVIOUS.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-12-15 17:42:42
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-12-15 15:37, $heikh el $hah pisze:

    > Ale północny czy południowy? Bo wiesz, na północnym nie ma pingwinów, a
    > na półkuli południowej żyją sobie nawet pod równikiem, choć raczej nie w
    > Afryce, więc jest to dość istotna kwestia.

    Fakt. Na północny na pewno wziąłbym sprzęt z firmowym paskiem, a na
    południowy z markową torbą na ramię. Pingwinom powinno się spodobać.
    pwz

  • 8. Data: 2012-12-18 20:21:39
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    jakiś kompakt uszczelniony

    kumpel był w RCA kilka lat i mówił
    że każdy sprzęt wytrzyma jakieś 2 lata -
    potem pada od wilgoci - miał raczej tanie małpki...

    na 2 tygodnie można zaryzykować coś droższego -
    jakiego nikona z giepeesem abo olimpa lub panasa

    tam jest dużo światła - ale też gęste ciemne lasy - pewnie lampa jakaś by
    się przydała...

  • 9. Data: 2012-12-18 20:53:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 20:21, wlasti pisze:
> [...]
    > by się przydała...

    "Żadne safari jadę biznesowo ale będę tam prawie dwa tygodnie."

    Aparat z telefonu powinien wystarczyć. ;)
    Albo JAKIKOLWIEK z przyzwoitych kompaktów.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2012-12-19 14:34:31
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    > Skoro jezdzenie z lustrzanka to dla ciebie problem, to moze telefon
    > wystarczy?

    Przypomniało mi się, że "w-starych-dobrych-czasach" na tej grupie
    (czyli kilka lat temu :) , powszechne w takiej sytuacji były rady w
    rodzaju:
    "- Kup sobie album z porządnymi zdjęciami!" (ja mógłbym tu polecić
    coś Nicka Brandta ;) "- A zaoszczędzone pieniądze wydaj na jakąś
    ciekawą wycieczkę!"

    Dawno nie widziałem tu takich porad - zmiana pokoleniowa? ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]