  • 1. Data: 2013-07-24 16:09:31
    Temat: T-mobile - sprawdzanie ile zostało mb
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    Jak sprawdzić w t-mobile ile zostało mb?? Mam wykupiony pakiet 600 mb,
    ale nie wiem gdzie sprawdzić ile mi go pozostało ew ile wykorzystałem
    Logowałem się na stronie t-mobile, ale tam nie widze czegoś takiego.

  • 2. Data: 2013-07-24 16:53:10
    Temat: Re: T-mobile - sprawdzanie ile zostało mb
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gzyms" napisał w wiadomości
> [...]
    >wykorzystałem
    >Logowałem się na stronie t-mobile, ale tam nie widze czegoś takiego.

    Jak sie z telefonu zalogujesz do m.iboa.pl (internet przez GSM) - to w
    biezacym uzyciu jest.

    Ha - nie tylko z telefonu, mozna tez normalnie z komputera przez
    internet.

    J.

  • 3. Data: 2013-07-24 17:11:59
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-24 16:53, J.F pisze:

    > Jak sie z telefonu zalogujesz do m.iboa.pl (internet przez GSM) - to w
    > biezacym uzyciu jest.
    >

    > Ha - nie tylko z telefonu, mozna tez normalnie z komputera przez internet.
    >

    > J.

    To jest tel na karte, wykupiłem pakiet 600 mb ale nie wiem gdzie
    sprawdzic ile mi zostało :(

  • 4. Data: 2013-07-24 18:16:58
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Gzyms
    naskrobał(a):

    > To jest tel na karte, wykupiłem pakiet 600 mb ale nie wiem gdzie
    > sprawdzic ile mi zostało :(

    No to co z tego że na kartę? Logujesz się do i-boa i tam sobie wyklikaj,
    jest między użytymi minutami.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 5. Data: 2013-07-25 08:09:05
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-24 18:16, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Gzyms
    > naskrobał(a):

    > No to co z tego że na kartę? Logujesz się do i-boa i tam sobie wyklikaj,
    > jest między użytymi minutami.

    O to chodzi że jak wchodze w itaktak i iboa, biore Moje konto i tam mam
    tylko aktualny stan konta, jakies era jednostki, minuty terminowe itp
    nic nie pisze o internecie

  • 6. Data: 2013-07-25 17:58:34
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > O to chodzi że jak wchodze w itaktak i iboa, biore Moje konto i tam mam
    > tylko aktualny stan konta, jakies era jednostki, minuty terminowe itp

    Wchodzę do i-boa, zakładka LISTA POŁĄCZEŃ, odznaczam wszystkie połączenia
    (tel. sms itd.) pozostawiając ptaszka przy TRANSMISJA DANYCH. I pokazuje mi
    ile netu już zużyłem.

    Proste jak budowa cepa.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 7. Data: 2013-07-26 07:37:25
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-25 17:58, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > (tel. sms itd.) pozostawiając ptaszka przy TRANSMISJA DANYCH. I pokazuje mi

    Nie można tak sprawdzić bo nie ma takiej zakładki. Wczoraj otrzymałem
    maila z BOA. W ABO sie moze da, ale na karte nie.

    Oto mail:

    "
    Witam,

    sprawdzenie ilości MB pozostałych do wykorzystania jest możliwe
    wyłącznie za pośrednictwem naszego biura."

  • 8. Data: 2013-07-26 20:45:39
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > Witam,
    >
    > sprawdzenie ilości MB pozostałych do wykorzystania jest możliwe
    > wyłącznie za pośrednictwem naszego biura."

    Skoro na kartę inaczej to wygląda to już nic nie poradzisz.
    Jeśli to jest net do kompa to może zainstaluj jakiś programik zliczający
    ruch na danym interfejsie, jeśli fon z androidem to też coś takiego
    powinieneś znaleźć i sobie zainstalować.

  • 9. Data: 2013-07-26 21:43:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-26 20:45, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > ruch na danym interfejsie, jeśli fon z androidem to też coś takiego
    > powinieneś znaleźć i sobie zainstalować.

    Przecież są jakieś polecenia do sprawdzania, które się wpisuje w
    telefonie i wysyła bezpłatnie. Przy zakupie karty nie było kartonika z
    poleceniami i instrukcją?
    Np. kod: 101*#

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-07-26 22:01:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 21:43:43 +0200, animka napisał(a):

    > Przecież są jakieś polecenia do sprawdzania, które się wpisuje w
    > telefonie i wysyła bezpłatnie. Przy zakupie karty nie było kartonika z
    > poleceniami i instrukcją?
    > Np. kod: 101*#

    Nie rozsiewaj plotek. Tego juz sie nie wysyla w demobilu bezplatnie,
    tylko za 4gr.

    A do danych chyba nie ma kodu ..

    J.