  • 1. Data: 2013-07-24 21:05:19
    Temat: Starter iPlus
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Kupilem "internet na kartę" w sieci Plus, i tak sie złożyło że jutro
    kończy mi się dwutygodniowa ważność, a mam na koncie jeszcze 0,5 GB
    transferu do wykorzystania. Czy ktos z Was się orientuje czy te pół
    gigabajta będzie doliczone do następnego pakietu gdy jutro doładuje kartę?

  • 2. Data: 2013-07-27 18:21:52
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-07-24 21:05, Trybun pisze:
> [...]
    > transferu do wykorzystania. Czy ktos z Was się orientuje czy te pół
    > gigabajta będzie doliczone do następnego pakietu gdy jutro doładuje kartę?

    Pisz jaśniej. Czy Twój iPlus to umowa bez modemu na czas nieokreślony?

  • 3. Data: 2013-07-27 19:03:12
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-27 18:21, DJ Abelson(R) pisze:

    > Pisz jaśniej. Czy Twój iPlus to umowa bez modemu na czas nieokreślony?

    Pytanie oczywiście już nieaktualne - pakiet nie przechodzi do następnej
    transzy. I było jasno napisane - piszę o necie "na kartę" a nie o
    abonamencie.

  • 4. Data: 2013-07-27 19:09:59
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:03:12 +0200, Trybun napisał(a):

    > Pytanie oczywiście już nieaktualne - pakiet nie przechodzi do następnej
    > transzy

    No to sobie wybrałeś sieć. Tylko pogratulować. Gorzej być nie może.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 5. Data: 2013-07-27 19:37:04
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-27 19:09, ALEX Alpha MR pisze:

    > No to sobie wybrałeś sieć. Tylko pogratulować. Gorzej być nie może.

    Złożyła się na to sporo przyczyn, najlepszy zasięg iPlusa (HSPA+),
    np.Orange tylko EDGE, no i cena, wyraźnie niższa niż u jedynego
    rzeczywistego konkurenta - PLAY.

  • 6. Data: 2013-07-27 20:11:36
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:37:04 +0200, Trybun napisał(a):

    > Złożyła się na to sporo przyczyn, najlepszy zasięg iPlusa (HSPA+),
    > np.Orange tylko EDGE, no i cena, wyraźnie niższa niż u jedynego
    > rzeczywistego konkurenta - PLAY.

    Ale jak uwzględnisz że w Play niewykorzystana część pakietu przechodzi na
    kolejny okres rozliczeniowy?

  • 7. Data: 2013-07-28 00:35:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Ale jak uwzględnisz że w Play niewykorzystana część pakietu przechodzi na
    > kolejny okres rozliczeniowy?

    W Play Online na karte przechodzi? Serio? Od kiedy?

  • 8. Data: 2013-07-28 01:49:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 9. Data: 2013-07-28 06:12:34
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 01:49:57 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > W Play Online na karte przechodzi?

    Jak jakiś rok temu używałem to przechodził.

    > Serio?

    A coś taki zdziwiony? To Play a nie siakiś tam Plus.

    > Od kiedy?

    Od samego początku.

  • 10. Data: 2013-07-28 11:47:26
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciej Bebenek" napisał:

> [...]

    To w prepaidach też są "okresy rozliczeniowe"? Jak w abonamencie?
    Słitaśne (d. miodne) ;->

    > W Play Online na karte przechodzi? Serio? Od kiedy?

    http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-
    Nowy-Play-Online-na-Karte_od_07-07-12_z_dnia_01-07-2
    013.pdf
    Punkt 3 e), słowa kluczowe: "po ponownym Doładowaniu".
    I - jak to zwykle w prepaidzie - świnka-skarbonka puchnie ;-)

    JoteR