  • 1. Data: 2007-10-15 21:17:43
    Temat: TKTelekom
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Ma nową strone, i nawet robi wrażenie. Czyżby nowa era w TKT nadchodziła ?

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 2. Data: 2007-10-15 22:25:45
    Temat: Re: TKTelekom
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Tomasz Paszkowski pisze:
    > Ma nową strone, i nawet robi wrażenie. Czyżby nowa era w TKT nadchodziła ?

    I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
    This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

    <i...@t...pl>:
    213.199.225.22 does not like recipient.
    Remote host said: 550 5.1.1 <i...@t...pl>... User unknown
    Giving up on 213.199.225.22.

  • 3. Data: 2007-10-16 06:01:55
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ma nową strone, i nawet robi wrażenie. Czyżby nowa era w TKT nadchodziła ?

    Nie tylko ma nowa strone, ale rowniez routery, switche i ogolnie caly
    zmodernizowany szkielet - przystosowany do bardzo wysokich przeplywnosci :-)
    Jeszcze tylko zmiana w "obsludze koncowego klienta" i TKT moze zaczac szalec
    na rynku telekomunikacyjnym :-)

    Pozdro!
    TaKeN

  • 4. Data: 2007-10-16 06:04:57
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:ff0pd9$1t8g$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > addresses.
    > This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

    Skad wziales tego emaila? Bo nie widze nigdzie go w kontaktach na stronie?
    Pozdro!

    TaKeN

  • 5. Data: 2007-10-16 06:13:22
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
> [...]
    > Jeszcze tylko zmiana w "obsludze koncowego klienta" i TKT moze zaczac szalec

    A ja ich nie lubię, do mojej mieściny światłowodu nie położyli ;)
    Ponownie trzeba będzie podpisać umowę z &tp.

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 6. Data: 2007-10-16 06:14:24
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:

    > Skad wziales tego emaila? Bo nie widze nigdzie go w kontaktach na stronie?
    > Pozdro!

    start -> uruchom -> przegladarka internetowa -> www.tktelekom.pl ->
    oferta dla operatorow -> uslugi glosowe -> terminacja ruchu -> przez
    internet / spotkanie z konsultantem

  • 7. Data: 2007-10-16 06:38:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 08:13:22 +0200, Szymon Wyrembak wrote:

    > A ja ich nie lubię, do mojej mieściny światłowodu nie położyli ;)
    > Ponownie trzeba będzie podpisać umowę z &tp.

    do jakiej partii mam się zapisać żeby dostać u nich prace w dziale
    rozbudowy sieci na Pomorzu Środkowym ?

    Mogę dymać za darmo, znaczy za udziały w w/w firmie :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-10-16 06:51:39
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > On Tue, 16 Oct 2007 08:13:22 +0200, Szymon Wyrembak wrote:
    > do jakiej partii mam się zapisać żeby dostać u nich prace w dziale
    > rozbudowy sieci na Pomorzu Środkowym ?
    >
    > Mogę dymać za darmo, znaczy za udziały w w/w firmie :>

    Tak z ciekawosci co masz przeciwko TKT? Bo powiem szczerze ze to ciekawe
    duzo ludzi mowi pozytywnie na temat TKT a niektorzy jak Ty widze maja inne
    zdanie? Moze dasz jakies argumenty?

    TaKeN

  • 9. Data: 2007-10-16 07:19:53
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
    > Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    Cytuj poprawnie, to nie ja napisałem.

  • 10. Data: 2007-10-16 07:28:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 16 Oct 2007 08:51:39 +0200, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

    > Tak z ciekawosci co masz przeciwko TKT? Bo powiem szczerze ze to ciekawe
    > duzo ludzi mowi pozytywnie na temat TKT a niektorzy jak Ty widze maja inne
    > zdanie? Moze dasz jakies argumenty?

    naucz się czytać ze zrozumieniem

    dlatego że dużo ludzi pozytywnie mówi o TkTelekom chciałbym
    żeby w/w zagościła swoimi światłowodami w moje okolice bo ich nie ma

    zakładam że brak w/w jest wynikiem braku ludzi którzy by to zorganizowali
    (pojechali na zmywak) tak więc chętnie w zamian za atrakcyjną dla mnie
    forme wynagrodzenia zaoferuje swój czas oraz znajomość lokalnego rynku w
    rozwój infrastruktury w/w operatora, a ponieważ wierze w wartość
    TkTelekom-u to wynagrodzenie w udziałach tej firmy byłoby dla mnie równie
    atrakcyjne