  • 1. Data: 2009-06-18 18:06:36
    Temat: TP Umowa o przyłączenie
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Witam.

    Dostałem od TP informację, że nie ma możliwości technicznych żeby mi
    założyli telefon w domu (musieliby postawić 6 słupów).
    Zaproponowali podpisanie umowy 10 miesięcznej. Z chęcią podpiszę i za 10
    miesięcy oczywiście dalej nie podepną mi telefonu i zgłoszę reklamację i
    będę dostawał comiesięczne odszkodowanie.

    Pytanie czy mogę zamówić najwyższy abonament (doMowy tp 1200) i czy będą mi
    płacić co miesiąc 50zł czy 90zł?????
    Chcę to linię, żeby mieć Neostradę. Czy podpisywać odrazu umowę na Neo?

    Ryoo

  • 2. Data: 2009-06-18 18:27:21
    Temat: Re: TP Umowa o przy??czenie
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    A wrote:
    > Pytanie czy moge zamówiae najwy?szy abonament (doMowy tp 1200) i czy bed? mi
    > p?aciae co miesi?c 50z? czy 90z??????
    > Chce to linie, ?eby mieae Neostrade. Czy podpisywaae odrazu umowe na Neo?

    Podłączą Ci radiodostęp, nie będzie Neo, będzie za to drogi abonament :p

    P.

  • 3. Data: 2009-06-18 20:20:38
    Temat: Re: TP Umowa o przy3?czenie
    Od: "A" <b...@j...pl>

    W/g tego http://www.telepolis.pl/news.php?id=10205 to Radiodostęp w TP nie
    spełnia wymagań usługi powszechnej, czyli mogę się nie zgodzić na taki
    dostęp? Jeśli tak to rozumiem, że nie dostanę odszkodowania?

  • 4. Data: 2009-06-19 06:01:04
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > W/g tego http://www.telepolis.pl/news.php?id=10205 to Radiodostęp w TP nie
    > spełnia wymagań usługi powszechnej, czyli mogę się nie zgodzić na taki
    > dostęp? Jeśli tak to rozumiem, że nie dostanę odszkodowania?

    Technicznie najczęsciej stosowane radiodostępy nie spełniają wymagań (sam
    sprawdzałem a nie tylko opierałem się na wynikach pomiarów UKE).
    A i tak pocieszę Cię, że radiodostępu też Ci raczej nie podłączą (mojej
    sąsiadce odmówili mimo że jest sygnał).
    Inwestycje dla klinetów indywidualnych wstrzymano (ma nie być wydana ani
    zlotówka a terminal kosztuje).
    A nawet gdyby Ci w końcu zalożono jakiś telefon to możesz zmienić plan
    taryfowy.
    vari

  • 5. Data: 2009-06-19 18:18:45
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Czyli rozumiem, że idę do TP i podpisuje umowę o podłącznie i wybieram plan
    doMowy tp 1200.
    Za 10 miesięcy składam reklamację i dostaję od TP 90zł miesięcznie.

    Czy mam rację, czy TP znajdzie jakiś kruczek, żeby mi nie płacić??

    Ktoś ma doświadczenie w takiej sytuacji?

  • 6. Data: 2009-06-20 05:48:17
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy mam rację, czy TP znajdzie jakiś kruczek, żeby mi nie płacić??
    >
    > Ktoś ma doświadczenie w takiej sytuacji?

    Zgodnie z prawem tak powinno być jak opisałeś.
    Ale Tepsa nie bylaby sobą gdyby nie kombinowała.
    Mogą Ci np przysłać 50 złotych bo "wszystkim takie odszkodowanie płacimy i
    takie są przepisy a jak się nie podoba to proszę składać reklamacje, pisma
    itp".
    I wtedy udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.
    Wówczas trzeba się powołać na konkretny zapis w Ustawie Prawo
    Telekomunikacyjne.
    Ale może nie będzie problemów. Czasem nie ma.
    vari