  • 1. Data: 2005-10-05 07:35:24
    Temat: TPSA Oferta dla szkol
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    Ostatnio tepsa wprowadzila oferte dla szkol
    DSL 4MB za cos kolo 100pln, czy jest to zgodne z prawem ?
    Ze dla zwyklych klientow jest cena X a dla szkol wrecz dumpingowa
    cena Y ?

  • 2. Data: 2005-10-05 07:39:34
    Temat: Re: TPSA Oferta dla szkol
    Od: Robert Święcki <j...@s...net>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > Ostatnio tepsa wprowadzila oferte dla szkol
    > DSL 4MB za cos kolo 100pln, czy jest to zgodne z prawem ?
    > Ze dla zwyklych klientow jest cena X a dla szkol wrecz dumpingowa
    > cena Y ?

    znaczy sie? tpsa robi dumping innym operatorom, co by chceili podlaczyc
    podstawowki na dsl?

    chociaz 100PLN za ~ 30Mbps to ciekawa oferta ;))

  • 3. Data: 2005-10-05 07:41:57
    Od: Robert Święcki <j...@s...net>

    Robert Święcki wrote:

    > znaczy sie? tpsa robi dumping innym operatorom, co by chceili podlaczyc
    > podstawowki na dsl?
    >
    > chociaz 100PLN za ~ 30Mbps to ciekawa oferta ;))

    a moze chodziło Ci o 4MB limit transferu jak w neostradzie? ;)

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    Si vis pacem, para bellum.

  • 4. Data: 2005-10-05 08:06:01
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    > a moze chodziło Ci o 4MB limit transferu jak w neostradzie? ;)

    A moze troche wysil umysl i skapnij sie ze sie pomylilem, to chyba nie
    trudne ?

    4Mb/s

  • 5. Data: 2005-10-05 08:17:55
    Od: Łukasz Morawski <l...@U...pl>

    Użytkownik Radosław HORODNICZY napisał:

    > A moze troche wysil umysl i skapnij sie ze sie pomylilem, to chyba nie
    > trudne ?
    >
    > 4Mb/s

    jest okazja do pokazania swojej wyższości i szydzenia z kogoś. Przecież
    to standard na tej grupie (i nie tylko), nie przyzwyczaiłeś się?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-10-05 08:20:58
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    > Ostatnio tepsa wprowadzila oferte dla szkol
    > DSL 4MB za cos kolo 100pln, czy jest to zgodne z prawem ?
    > Ze dla zwyklych klientow jest cena X a dla szkol wrecz dumpingowa
    > cena Y ?

    Moim zdaniem, to nie jest żaden dumping cen. Tutaj chodzi o szkoły,
    czyli o edukację. Producenci oprogramowania też miewają takie 'oferty',
    czy w tym przypadku także masz jakiś sprzeciw i uważasz to za dumping
    cen wobec firm, które są resellerami oprogramowania?

    Spokojnie, to tylko....
    ezoteryczny Poznań ;-)

  • 7. Data: 2005-10-05 08:44:33
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

> [...]
    > tym przypadku także masz jakiś sprzeciw i uważasz to za dumping cen wobec
    > firm, które są resellerami oprogramowania?

    Ja nie mam sprzeciwu, tylko interesuje mnie czy to zgodne z prawem...

  • 8. Data: 2005-10-05 09:00:30
    Od: Robert Święcki <j...@s...net>

    Łukasz Morawski wrote:

    > jest okazja do pokazania swojej wyższości

    masz racje ;)

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    Si vis pacem, para bellum.

  • 9. Data: 2005-10-05 13:06:52
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Robert Święcki" <j...@s...net> napisał w wiadomości

    > a moze chodziło Ci o 4MB limit transferu jak w neostradzie? ;)

    Z tego co wiem, to Neostrada dla szkół nie ma żadnych limitów transferu.

    Pink

  • 10. Data: 2005-10-05 13:06:57
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>
    napisał w wiadomości news:dhvvpf$l54$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ostatnio tepsa wprowadzila oferte dla szkol
    > DSL 4MB za cos kolo 100pln, czy jest to zgodne z prawem ?
    > Ze dla zwyklych klientow jest cena X a dla szkol wrecz dumpingowa
    > cena Y ?

    I tak wyjdą na swoje, bo odbiją sobie na normalnych klientach.

    Pink