  • 1. Data: 2005-10-04 15:08:19
    Temat: cos sie dzialo w atmanie ?
    Od: Darek <p...@g...pl>

    ktos cos moze napisac ?
    wczoraj i dzis chodzilo to gorzej niz normalnie a doszly mnie sluchy ze
    to cos w atmanie.

    D.

  • 2. Data: 2005-10-04 16:28:10
    Temat: Re: cos sie dzialo w atmanie ?
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Darek napisał(a):
    > ktos cos moze napisac ?
    > wczoraj i dzis chodzilo to gorzej niz normalnie a doszly mnie sluchy ze
    > to cos w atmanie.

    NOC'u nie masz? Jeżeli jesteś klientem ATMAN'u, możesz przecież do nich
    zadzwonić. Po co pisać takie mało znaczące, na domiar złego - mało
    konkretne posty? :-)

    Pozdr,

  • 3. Data: 2005-10-04 17:44:15
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    bylo male BUUUUUMMM!!!

  • 4. Data: 2005-10-04 17:47:14
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):
    > bylo male BUUUUUMMM!!!
    A konkretnie? :)

    --
    Jakub

  • 5. Data: 2005-10-04 18:22:27
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    catalysty (ciastka) powiedzialy nie

  • 6. Data: 2005-10-04 18:52:03
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Olszewski Konrad [Etop] <k...@e...pl> wrote:
    > bylo male BUUUUUMMM!!!

    BUUUUUMMM to Ty jesteś i na dodatek niereformowanle, które
    uprczywie toppostuje. ;)

    A awaria trwała od 10:44 do 11:03 i już mało kto o niej pamięta.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2005-10-04 19:01:05
    Od: d...@w...sobie.to

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > BUUUUUMMM to Ty jesteś i na dodatek niereformowanle, które
    > uprczywie toppostuje. ;)

    > A awaria trwała od 10:44 do 11:03 i już mało kto o niej pamięta.

    U nas byla od 18 do 9.30 :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    5. Every time you see your roommate yell, "You son of a..." and kick

  • 8. Data: 2005-10-04 19:55:05
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    d...@w...sobie.to wrote:

    > U nas byla od 18 do 9.30 :)

    A to jakaś inna? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2005-10-04 20:56:42
    Od: d...@w...sobie.to

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > A to jakaś inna? ;)

    Nie wiem - ja sie swoja zajmowalem :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate

  • 10. Data: 2005-10-04 21:17:02
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > BUUUUUMMM to Ty jesteś i na dodatek niereformowanle, które
    > uprczywie toppostuje. ;)
    >
    > A awaria trwała od 10:44 do 11:03 i już mało kto o niej pamięta.

    Potwierdzam. A więc jak zawsze, odpowiedzi należy szukać u źródeł, a nie
    na grupie dyskusyjnej, na której wieje nudą. ;-)
    Jak zawsze, panowie technicy się uwinęli dość szybko.

    Pozdrawiam,