  • 1. Data: 2010-09-22 05:46:11
    Temat: [TPSA] bandytyzm z GPS`em
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Opisze sytuacje, moze ktos spotkal sie z tego typu sprawa i moze uda sie
    to jakos sensownie rozwiazac. Otoz tesciowa podpisala aneks na neostrade
    1Mbit, akurat bylem w tym dniu u niej i zobaczylem owy aneks ... no i
    powiedzieli mi, ze obiecano im, ze za podpisanie tej umowy otrzymaja
    GPS`a. Spoko mysle sobie GPS`a znajac TPSA to jakas smierdzaca sprawa,
    wiec wlazlem na ich stronke i patrze faktycznie GPS jest przy
    przedluzeniu umowy ale dla opcji 2MBit/s wiec dzwonie na ich linie z
    zapytaniem czy oby nie pomylka bo na stronie jest ze dla 2MBit a my
    podpisalismy na 1Mbit - nie wszystko w porzadku (2 krotnie sie
    upewnialem). Wiedzialem rowniez o tym, ze mam 10 dni na to by rozwiazac
    umowe zawarta nie w biurze a przy kurierze ... No ale mysle sobie jak
    potwierdzili i w systemie jest info no to tak byc musi no i czekamy juz
    ponad 2miesiace i GPSa nie ma, wiec dzwonie do blekitnej i co sie
    dowiaduje, ze w ofercie 1MBit GPS nie przysluguje :)

    co robic spotkal sie ktos z takim oszustwem ??
    ja z gory zakladalem, ze tak bedzie wiec sie nie zdziwilem specjalnie
    ale takie oczywiste chamstwo i oszustwo powinno sie tepic, a mysle, ze
    byla to sprawa ukartowana z premedytacja by wyludzic od ludzi kase

    gregor

  • 2. Data: 2010-09-22 08:40:17
    Temat: Re: [TPSA] bandytyzm z GPS`em
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    gregor pisze:

    > ja z gory zakladalem, ze tak bedzie wiec sie nie zdziwilem specjalnie
    > ale takie oczywiste chamstwo i oszustwo powinno sie tepic, a mysle, ze
    > byla to sprawa ukartowana z premedytacja by wyludzic od ludzi kase

    Oczywiście, ale może poszukaj tego "GPSa" na Allegro. Pewnie wydając 20
    zł wejdziesz w jego posiadanie w sposób dużo bardziej komfortowy niż
    drąc koty z tepsą.
    Wyjaśnianie spraw z tepsą wykonuje się słowem pisanym.
    Błękitna dezinfolinia kompletnie się do tego nie nadaje bo to zewnętrzna
    firma, której zależy tylko na wykręcaniu statystyki w szybkim spławianiu
    klientów.
    Od kiedy tepsa stworzyła "twoje konto" na www wystarczy tam się
    zalogować i można sobie skutecznie wątpliwości rozwiewać.

    Jeśli nie chcesz odpuścić to wejdź tam i opisz całą sytuację. Jak
    będziesz odpowiednio drążył to dostaniesz pewnie przeprosiny za
    wprowadzenie w błąd, a może i swoją nawigację.
    --
    Olek