  • 1. Data: 2010-09-21 07:02:47
    Temat: TPSA i trudne sprawy.
    Od: marsel <marcin@pl>

    Ktoś, tu kiedyś, podawał namiary na jakieś biuro czy departament w TPSA,
    który załatwia sprawy trudne/nierozwiązywalne.
    Mam taką sprawę, TPSA ma bałagan w papierach i co miesiąc wyłączają mi
    usługą, która powinna działać, reklamacje na nic się zdają.
    Proszę o podanie namiarów na to biuro, jeżeli ktoś zna.

  • 2. Data: 2010-09-21 08:52:23
    Temat: Re: TPSA i trudne sprawy.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-09-21 09:02, marsel wrote:
> [...]
    > usługą, która powinna działać, reklamacje na nic się zdają.
    > Proszę o podanie namiarów na to biuro, jeżeli ktoś zna.

    Kiedyś (!) było to Biuro Pełnomocnika Prezesa do Spraw Interwencji.
    Tel. 225272711 i 225272736.

    Pomagało też wysłanie emaila na skrzynkę pocztową prezesa
    (i...@t...pl) - sprawa nierozwiązywalna w ciągu
    miesięcy w cudowny sposób została załatwiona po trzech dniach od
    wysłania emaila.

    Czy to działa teraz czy nie to musisz sprawdzić. Powodzenia!

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-09-23 21:44:57
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 21 Sep 2010 09:02:47 +0200, marsel napisał:
> [...]
    > usługą, która powinna działać, reklamacje na nic się zdają.
    > Proszę o podanie namiarów na to biuro, jeżeli ktoś zna.

    Ktoś kiedyś załatwił sprawe u premiera Francji :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-09-23 21:55:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Verox napisał:

    > Ktoś kiedyś załatwił sprawe u premiera Francji :-)

    Prezydenta.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-09-24 07:37:10
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 23 Sep 2010 21:55:15 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał:

    > Prezydenta.

    Ja ich straszyłem premierem Francji i prezesem UKE jak mi przysłali faktury za
    DSL'a za 2 lata wstecz (7kpln) Najśmiesze jest to że mam protokół zdania urządzenia.
    Tak czy inaczej sprawa skończyła się po mojej myśli.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB