  • 1. Data: 2002-05-26 09:26:47
    Temat: Jak to jest z domenami.
    Od: "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl>

    Cześć!!
    Jakoś nie mogę tego zrozumieć jak to jest z tymi domenami. Powiedzmy
    że wykonałem sobie stronę www i uieściłem ją na serwerze strona ta ma
    adres www.stronanowa.interia.pl i teraz chcę mieć domenę
    www.stronanowa.com co jak i za ile powinienem zrobić. Chodzi mi
    głównie o umiejscowienie tej strony czy może być na interii czy muszę
    wykupić gdzieś sobie miejsce.Gdzie najtaniej kupię domenę .com i kto
    pomoże w kupnie (chodzi o wypełnienie wniosku bo nie znam języków).

    Pozdrawiam.
    |<4r0|_
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 2. Data: 2002-05-26 12:45:49
    Temat: Re: Jak to jest z domenami.
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl> wrote in message

> [...]
    > www.stronanowa.com co jak i za ile powinienem zrobić. Chodzi mi
    > głównie o umiejscowienie tej strony czy może być na interii czy muszę

    Musisz miec albo na osobnym IP, tak ze wywolanie tego IP na porcie 80
    spowoduje zwrocenie zawartosci tej strony, badz zastosowac VirtualHosting.
    Ani jednego ani drugiego Interia ci nie da.
    Ostatnia mozliwoscia byloby zastosowanie maskowanie URLa, ale to nie jest
    to, co tygrysy lubia najbardziej - maskowany jest tylko wpis w pasku adresu
    przegladarki, reszta juz bedzie szla przez adres prawdziwy.

    Pozostaje wiec wykupienie miejsca na strone z mozliwoscia podpiecia domeny.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 3. Data: 2002-05-26 12:46:03
    Od: "REJESTRATOR.NET" <b...@n...rejestrator.net>

    Zajrzyj na:

    http://www.rejestrator.net

    - wszystko po polsku i najtaniej w Polsce.

  • 4. Data: 2002-05-26 18:57:52
    Od: "nandu" <n...@n...krakow.pl>

    > - wszystko po polsku i najtaniej w Polsce.

    po polsku tak, najtaniej nie

  • 5. Data: 2002-05-26 18:57:59
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl (|) wrote in
    <l...@4...com>:

    [national characters were removed]

    /ciach.../

    >Chodzi mi glownie o umiejscowienie tej strony czy moze byc na interii czy
    >musze wykupic gdzies sobie miejsce. Gdzie najtaniej kupie domene .com i
    >kto pomoze w kupnie (chodzi o wypelnienie wniosku bo nie znam jezykow).

    Obawiam sie, ze na ta sub-domene w Interii mozesz ustawic co najwyzej
    web-forwarding. Tzn. ktos wpisywal bedzie adres www.twojastrona.com, a
    przegladarka pomysli pol sekundy i przekieruje na Twoja strone pod
    adresem www.twojastrona.interia.pl (i ten adres bedzie sie wyswietlal).

    Najtaniej domene .com kupisz u kilku zagranicznych, "akredytowanych
    rejestratorow" (ICANN acredited registar). Z tym, ze zazwyczaj kupujesz
    "gola" domene, z wpisami do serwerow DNS i mozliwoscia zdalnego ustawiania
    parametrow. Wtedy mozesz ustawic przekierowanie na swoj serwer WWW (jesli
    masz staly adres IP) postawiony np. na SDI. Jednak rozwiazanie z wlasnym
    serwerem na takim laczu zalatuje nieco amatorszczyzna...

    Mozesz tez poszukac zagranicznego serwisu, ktory zarejestruje domene,
    a dodatkowo udostepni Ci 10-20 MB przestrzeni dyskowej. Powinno byc taniej
    niz w kraju. Zagraniczne serwisy akceptuja karty kredytowe. Jesli nie
    masz karty wypuklej (Visa Classic, Mastercard itd.), karty Visa do
    platnosci w Internecie lub ewentualnie Visy Electron Inteligo - to bedziesz
    musial :

    a.) poprosic kogos o pomoc
    b.) skorzystac z uslug jakiegos polskiego serwisu, gdzie bedzie troche
    drozej (powiedzmy 100 zl/rok za domene .com i przestrzen na serwerze)
    - ale bedziesz mial mozliwosc platnosci przelewem

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-05-26 19:43:07
    Od: "REJESTRATOR.NET" <b...@n...rejestrator.net>

    Użytkownik "nandu" <n...@n...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > po polsku tak, najtaniej nie

    Nie? A gdzie w Polsce jest taniej niż w rejestrator.net?

  • 7. Data: 2002-05-26 20:08:30
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <acrddl$rmd$1@news.tpi.pl>, REJESTRATOR.NET napisał(a):

    > Nie? A gdzie w Polsce jest taniej niż w rejestrator.net?

    Sa ceny juz 55 zl za rok !

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 8. Data: 2002-05-26 22:00:45
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@n...rejestrator.net (REJESTRATOR.NET) wrote in <acrddl$rmd$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Nie? A gdzie w Polsce jest taniej ni? w rejestrator.net?

    Nie prowokuj. Niech sobie zainteresowany sam porowna i wyciagnie
    wnioski, a czas na Twoja darmowa reklame na p.i.p sie juz
    skonczyl.

    Sio !

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-05-26 22:00:59
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua> wrote:

    > Sa ceny juz 55 zl za rok !

    są i za 44, za tyle rejestrowałam parę dni temu.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 10. Data: 2002-05-27 21:37:42
    Od: "'" <7...@s...pl>

    Użytkownik "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykupić gdzieś sobie miejsce.Gdzie najtaniej kupię domenę .com i kto
    > pomoże w kupnie (chodzi o wypełnienie wniosku bo nie znam języków).

    Zobacz do Klubu HIS'a www.KlubHiS.HrLeon.com
    w dziale SIEĆ masz coś na temat rej.domen

    _
    Hr Leon
    Szef Klubu HiS'a
    P o z d r a w i a m