  • 1. Data: 2012-05-28 12:37:38
    Temat: TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
    Od: a...@x...pl

    znalezione w sieci

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QNhhWZaYrbY

  • 2. Data: 2012-05-28 12:50:50
    Temat: Re: TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 May 2012 12:37:38 +0200, a...@x...pl napisał(a):

    > znalezione w sieci

    A później się będą dziwić, dlaczego Uniwersytet w Zielonej Dziurze
    produkuje bandy nieuków zamiast wykształconych inteligentnych osób.
    Zajmijcie się pracą, a nie szukaniem badziewia w sieci i politycznym spamem
    w usenecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-05-28 13:04:00
    Od: a...@x...pl

    On Mon, 28 May 2012 11:50:50 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >produkuje bandy nieuków zamiast wykształconych inteligentnych osób.
    >Zajmijcie się pracą, a nie szukaniem badziewia w sieci i politycznym spamem

    ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
    programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
    podobne).

  • 4. Data: 2012-05-28 13:11:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 May 2012 13:04:00 +0200, a...@x...pl napisał(a):

    > ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
    > programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
    > podobne).

    Trudno, skoro tylko te firmy nie chciały oszukiwać na podatkach i wpisywac
    lewych dochodów we wniosek o koncesję... jaki kraj, taka telewizja.

  • 5. Data: 2012-05-28 14:03:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-28 13:04, a...@x...pl pisze:

    > ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
    > programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
    > podobne).

    dla "Ciebie" to badziewie, bo masz wyprany mózg przez takie
    audycje jak cytowana.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-05-28 14:04:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 13:11, Waldek Godel pisze:

    > Trudno, skoro tylko te firmy nie chciały oszukiwać na podatkach i wpisywac
    > lewych dochodów we wniosek o koncesję... jaki kraj, taka telewizja.

    Do tej pory waliło mnie że TV Trwam się na multipleks nie dostała ale
    jak zobaczyłem co się dostało to się scyzoryk otwiera.
    To chyba nie jest prywatna inwestycja bez wkładu z naszych podatków.
    Z jednej strony tvny krzyczą o "imperium ojca rydzyka" a tu to imperium
    nie miało kasy na zabezpieczenie finansowe.
    Takie gatki to przedszkolakom. Wszyscy mądrzy teraz chowają głowy w
    piasek i przyznają że miejsce powinno być. Nawet zaciekli przeciwnicy.

  • 7. Data: 2012-05-28 14:12:25
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Takie gatki to przedszkolakom.

    Gatki to starszakom a pampersy dla maluchów...

  • 8. Data: 2012-05-28 14:15:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-28 14:04, z pisze:

> [...]
    > Takie gatki to przedszkolakom. Wszyscy mądrzy teraz chowają głowy w
    > piasek i przyznają że miejsce powinno być. Nawet zaciekli przeciwnicy.

    a mnie np. wali co jest na dvb-t, bo i tak tego nie oglądam.
    wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
    rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.
    jak dostaną miejsce, wzrośnie oglądalność, więcej ludzi będzie
    wierzyło w to co tam mówią i większe poparcie.
    ci co potrafią myśleć wiedzą jak oddzielić ziarno od plew.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2012-05-28 14:19:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 May 2012 14:04:03 +0200, z napisał(a):

    > To chyba nie jest prywatna inwestycja bez wkładu z naszych podatków.
    > Z jednej strony tvny krzyczą o "imperium ojca rydzyka" a tu to imperium
    > nie miało kasy na zabezpieczenie finansowe.

    Ale to jest kłamstwo. Miało.
    Tylko, wbrew temu co oszołomy wpierają, to nie KRRiTV kłamała, tylko sam
    Rydzyk i fundacja.
    Bo jakby Rydzyk wpisał tą kasę od redemptorystów jako darowiznę (czy inne
    przekazanie), to musiałby od tego zapłacić podatek, bo to nie są cele
    statutowe fundacji. A płacenie podatków to jest ostatnia rzecz, do której
    Rydzyk chciałby przyłożyć rękę, chociaż ewangelia mówi właśnie w kontekście
    płacenia podatków "oddajcie Bogu co boskie a cesarzowi co cesarskie".

    Wpisał więc to jako pożyczkę. Cwaniaczek.
    Ale, żeby być cwaniaczkiem, to trzeba też mieć trochę inteligencji.
    Przynajmniej na tyle, żeby wiedzieć, że nie można wpisać terminu zwrotu tej
    pożyczki przed wygaśnięciem koncesji na DVB-T.
    Skoro z tej samej kasy trzeba opłacić koncesję do 2020 roku ORAZ oddać tą
    kasę do 2018 roku to ona się rozdwoi, czy jak?

    Jak takie bzdury wpisali, to taki mają skutek. I teraz powinni potulnie
    położyc uszy i przeprosić, a nie wysyłać bandy naiwnych staruszków na ulicę
    i takich idiotów z Zielonej Góry do usenetu.

    Albo mogli też zapłacić podatek od tej kasy i dostać koncesję.

  • 10. Data: 2012-05-28 14:33:24
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 14:15, pawell32 pisze:

    > wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
    > rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.

    Znaczy przeszkadza ale tylko ta polityczna stacja. Inne już nie.